Plakat

Режија: МИЛАН КАРАЏИЋ

Превод са словеначког: Катарина Пејовић
Драматург: Ивана Димић
Сценограф: Миодраг Табачки
Костимограф: Зора Мојсиловић
Композитор: Зоран Ерић
Фитнес кореографија: Влада Декић
Лектор: др Љииљана Мркић Поповић
Организатор: Влада Декић

Играју:

Дороти Џексон: ИСИДОРА МИНИЋ
Фред Милер: БРАНИМИР БРСТИНА
Ева Стемповска: ДАРА ЏОКИЋ
Данијел Паркер: ВОЈИСЛАВ БРАЈОВИЋ
Џими Полак: ВЛАДИСЛАВ МИХАИЛОВИЋ

„ЗАБАВНА, ДУХОВИТА ПРЕДСТАВА!“
Новости

Може се рећи да сам почео да проваљујем у сеф не познајући шифру. На сваки начин хтео сам да сазнам шта је унутра. Мењао сам причу, односе, ликове, заплет, додао сам нове ликове, написао гомилу дијалога. Али, сеф се до краја опирао. Ни сада нисам уверен да сам открио његову тајновитост. А драма је постајала све више америчка. Пошто је једном постала туђинка, заувек се отуђила. Никако нисам могао да претпоставим да би ти људи могли да имају словеначка имена. Ништа ми друго није преостало, него да се потпишем као Ј.О. Травен.

Душан Јовановић

„ПСИХИЈАТРИ СУ БОЛЕСНИЦИ, ПАЦИЈЕНТИ СУ ЛЕКАРИ. УЛОГЕ СЕ МЕЊАЈУ, АЛИ СВИМА НЕДОСТАЈЕ ЉУБАВИ.“
Мухарем Первић, Политика

„Егзибициониста“ је савремена драма која се бави проблемима модерног урбаног човека на размеђу векова у условима високо стандардизоване цивилизације. У фокусу драме је патолошка појава сексуалне изопачености са којом се савремено друштво обрачунава на два начина: санкционише је затвором или покушава да је лечи психијатријом. Једино што свим актерима недостаје је љубав. Овај недостатак је главни негативни покретач од којег се састоји драма. Егзибициониста се показивао женама у парку, ухапсили су га и стрпали у затвор. Кад га буду пустили, он ће опет то да ради, па ће опет допасти затвора и крај приче. Али не ради се о томе, или бар не само о томе…

Из драматуршке белешке Иване Димић

„ЗАБАВНА, ДУХОВИТА ПРЕДСТАВА!“
Новости

Може се рећи да сам почео да проваљујем у сеф не познајући шифру. На сваки начин хтео сам да сазнам шта је унутра. Мењао сам причу, односе, ликове, заплет, додао сам нове ликове, написао гомилу дијалога. Али, сеф се до краја опирао. Ни сада нисам уверен да сам открио његову тајновитост. А драма је постајала све више америчка. Пошто је једном постала туђинка, заувек се отуђила. Никако нисам могао да претпоставим да би ти људи могли да имају словеначка имена. Ништа ми друго није преостало, него да се потпишем као Ј.О. Травен.

Душан Јовановић

„ПСИХИЈАТРИ СУ БОЛЕСНИЦИ, ПАЦИЈЕНТИ СУ ЛЕКАРИ. УЛОГЕ СЕ МЕЊАЈУ, АЛИ СВИМА НЕДОСТАЈЕ ЉУБАВИ.“
Мухарем Первић, Политика

Егзибициониста“ је савремена драма која се бави проблемима модерног урбаног човека на размеђу векова у условима високо стандардизоване цивилизације. У фокусу драме је патолошка појава сексуалне изопачености са којом се савремено друштво обрачунава на два начина: санкционише је затвором или покушава да је лечи психијатријом. Једино што свим актерима недостаје је љубав. Овај недостатак је главни негативни покретач од којег се састоји драма. Егзибициониста се показивао женама у парку, ухапсили су га и стрпали у затвор. Кад га буду пустили, он ће опет то да ради, па ће опет допасти затвора и крај приче. Али не ради се о томе, или бар не само о томе…

Из драматуршке белешке Иване Димић

© 2009-2015 Позориште Атеље 212
Установа културе од националног значаја, Светогорска 21, 11000 Београд, Србија
+381 11 3246 146, info@atelje212.rs
Продукција и подршка
New City Company