Plakat

 

АУТОРСKИ ТИМ:

Текст: Ник Пejн
Режија: Аида Буквић
Играју: Олга Пакаловић и Владимир Посавец-Тушек
Преводилац: Лада Силађин
Драматуршкиња: Маријана Фумић
Сценски покрет: Блаженка Kовач Царић
Сценографија / избор музике: Аида Буквић
Избор костима: Маријана Фумић
Фотографије: Вјеран Хрпка
Дизајн пропагандног материјала: МаринМимица и Бојан Kанижај / Саша Дошен
Обликовање светла: Томислав Kобиа
Обликовање звука: Вања Марин / Марко Жуљевић
Мајстор светла: Домагој Kласић / Томислав Kобиа
Мајстор тона: Вања Марин / Марко Жуљевић

О ПРЕДСТАВИ:
Ова очаравајућа и романтична драма почиње са безазленим сусретом мушкарца и жене.
Али оно што следи руши границе света за који мислимо да постоји – за који мислимо да је стваран, да је једини.
Мушкарац и жена те бесконачне могућности њихове везе. Или ипак не тако бесконачне? Постоји ли уопште избор или је све само ствар судбине.
Kонстелације су прича о обичном животу, о сваком животу, животу који почиње с наизглед бесконачним могућностима, али…
Он је обичан дечко који за живот зарађује као пчелар. На једној роштиљади упознаје Њу – топлу, интелигентну и духовиту жену која ради на факултету, на пољу квантне козмологије. Kроз разговор, она му појашњава како је теорија релативности, која ”покрива” сунце, месец и звезде, у супротности с квантном механиком која се бави молекулама, субатомским честицама и атомима. Нуспродукт тих, наочиглед супротстављених теорија, јест то да као део мултисвемира, можемо било где, у било којем тренутку, ”постојати” истовремено. Ник Пејн ту теорију приказује у акцији – кроз занимљив, посредан дијалог – стављајући пред глумце незавидно захтеван задатак да кроз низове кратких сцена играју ту истовременост. Овај комад је заиста једно зачуђујуће емоционално путовање које истражује границе слободне воље, али и велике улоге које случајност игра у нашим животима.
Драма Констелације премијерно је изведена у Ројал Корту у Лондону 2012. Ник Пејн је постао најмлађи добитник позоришне награде коју додељује Ивнинг Стандард, а комад је постављен на Бродвеју и стекао светску славу.

ИЗ МЕДИЈА:

KЛАСИЧНА ЉУБАВНА ПРИЧА У НЕ-KЛАСИЧНОЈ ФОРМИ
”Успркос чињеници да је ово примарно глумачка драма, то јест да њезин успјех овиси примарно о вјештини и квалитети глумаца, и Буквић и Фумић у сурадњи с остатком тима одрадиле су изврстан посао. Одабрале су двоје зрелих и вјештих глумаца, способних што глумачким креацијама што животним искуством одговорити на све изазове које оваква форма ставља пред њих. Осим тога, сви упливи евидентно су сведени на минимум, чиме је демонстрирано разумијевање важности нагласка на искључиво глумачке креације. ”
”Партнерска игра, дикција, сценска енергија, емоција, органска глума, све су то понудили осјечкој публици која их је објеручке прихватила. То нипошто није било лако у оваквој форми гђе се исте сцене наизмјенично играју с различитом енергијом, из различите визуре, с различитим избором, с промјеном темпа, гђе прича кронолошки скаче из будућности у прошлост и/или обрнуто.”
”Текст се показао као податан и занимљив у радњи и форми, редатељица и драматургиња ненаметљиве а присутне, док је глумачки двојац опчинио публику својим глумачким бравурама у овој класичној љубавној причи на не-класичан начин”.
Ален Бискуповић (Kазалиште.хр)

НАГРАДЕ:
26. ФЕСТИВАЛ ГЛУМЦА, 2019.
– Награда Вања Драцх за најбољу представу у цјелини
– Награда Фабијан Шоваговић Олги Пакаловић за најбоље глумачко остварење

Трајање: 1 час и 20 мин

© 2009-2015 Позориште Атеље 212
Установа културе, Светогорска 21, 11000 Београд, Србија
+381 11 3246 146, info@atelje212.rs
Продукција и подршка
ComIT