Rediteljka:
Tatjana Mandić Rigonat
Autorka: Vedrana Rudan
Dramatizacija: Tatjana Mandić Rigonat
Dramaturg: Dimitrije Kokanov
Scenski govor: Ljiljana Mrkić Popović
Scenografkinja: Vesna Popović
Kostimograf: Stefan Savković
Kompozitorka: Irena Popović
Asistent kompozitorke: Nikola Dragović
Scenski pokret: Igor Koruga
Video projekcije: Jelena Tvrdišić / Vesna Popović
Organizatori: Jelena Fatić / Lazar Nenadić
Inspicijentkinja: Jovana Popović
Suflerka: Anka Milić
Igraju:
Majka – SVETLANA BOJKOVIĆ
Ćerka – MARTA BEREŠ
Anđeo (Mala) – JOVANA STOJILJKOVIĆ
Depresija – DARA DŽOKIĆ
Glaukom – BRANKA ŠELIĆ
Glavna – ISIDORA MINIĆ
Rođena – DRAGANA ĐUKIĆ
Želja – SOFIJA JURIČAN
Gospođa – GORICA POPOVIĆ
Otac – NENAD ĆIRIĆ
Hor starica Felićita – Jelena Slepčević, Olga Brajić, Mirjana Cvetković, Zlata Nikles, Jelica Dedović, Ljiljana Adamović, Dubravka Banović, Mirjana Vranković, Srbijanka Stefanović
Galerija
O predstavi
DABOGDA TE MAJKA RODILA
Dramatizacija ovog romana, na scenu donosi priču o odnosu žene u zrelim godinama i njene majke koju je smestila u starački dom. Odnos majke i ćerke je slojevito protkan najrazličitijim emocijama, pitanjima i osećanjima krivice i kajanja, a opet željom da se oslobodi tereta, ćerka se sve vreme pita šta je taj odnos i gde su granice ljubavi i tolernacije. U fokus se postavlja pitanje žene kao žrtve porodičnog nasilja, seksualnog nasilja, a potom njene potrebe da se traumatskog mesta oslobodi ili se u njemu zadrži što duže. Dabogda te majka rodila u dramatizaciji Mandić Rigonat predstavlja pačvork ženskih ispovesti, dilema i vapaja da se oslobode svog stalnog i nepromenjivog društvenog okvira.
2003. u režiji Tatjane Mandić Rigonat postavljena je dramatizacija romana“ Uho, grlo, nož“ Vedrane Rudan na sceni Petar Kralj Ateljea 212.
Tatjana Mandić Rigonat je režirala u Pozorištu Atelje 212 predstave: “ Gospođica Julija“ A. Strindberg, “ Ljubavi Džordža Vašingtona “ M.Gavran, „Sabrane priče“ D. Margulis, „Svici“ T. Štivičić i „Hitler i Hitler“ K. Kostjenko.
Premijera: 11.09.2020. godine