Plakat

Režija: MILAN KARADŽIĆ

Prevod sa slovenačkog: Katarina Pejović
Dramaturg: Ivana Dimić
Scenograf: Miodrag Tabački
Kostimograf: Zora Mojsilović
Kompozitor: Zoran Erić
Fitnes koreografija: Vlada Dekić
Lektor: dr Ljiiljana Mrkić Popović
Organizator: Vlada Dekić

Igraju:

Doroti Džekson: ISIDORA MINIĆ
Fred Miler: BRANIMIR BRSTINA
Eva Stempovska: DARA DŽOKIĆ
Danijel Parker: VOJISLAV BRAJOVIĆ
Džimi Polak: VLADISLAV MIHAILOVIĆ

„ZABAVNA, DUHOVITA PREDSTAVA!“
Novosti

Može se reći da sam počeo da provaljujem u sef ne poznajući šifru. Na svaki način hteo sam da saznam šta je unutra. Menjao sam priču, odnose, likove, zaplet, dodao sam nove likove, napisao gomilu dijaloga. Ali, sef se do kraja opirao. Ni sada nisam uveren da sam otkrio njegovu tajnovitost. A drama je postajala sve više američka. Pošto je jednom postala tuđinka, zauvek se otuđila. Nikako nisam mogao da pretpostavim da bi ti ljudi mogli da imaju slovenačka imena. Ništa mi drugo nije preostalo, nego da se potpišem kao J.O. Traven.

Dušan Jovanović

„PSIHIJATRI SU BOLESNICI, PACIJENTI SU LEKARI. ULOGE SE MENJAJU, ALI SVIMA NEDOSTAJE LJUBAVI.“
Muharem Pervić, Politika

„Egzibicionista“ je savremena drama koja se bavi problemima modernog urbanog čoveka na razmeđu vekova u uslovima visoko standardizovane civilizacije. U fokusu drame je patološka pojava seksualne izopačenosti sa kojom se savremeno društvo obračunava na dva načina: sankcioniše je zatvorom ili pokušava da je leči psihijatrijom. Jedino što svim akterima nedostaje je ljubav. Ovaj nedostatak je glavni negativni pokretač od kojeg se sastoji drama. Egzibicionista se pokazivao ženama u parku, uhapsili su ga i strpali u zatvor. Kad ga budu pustili, on će opet to da radi, pa će opet dopasti zatvora i kraj priče. Ali ne radi se o tome, ili bar ne samo o tome…

Iz dramaturške beleške Ivane Dimić

„ZABAVNA, DUHOVITA PREDSTAVA!“
Novosti

Može se reći da sam počeo da provaljujem u sef ne poznajući šifru. Na svaki način hteo sam da saznam šta je unutra. Menjao sam priču, odnose, likove, zaplet, dodao sam nove likove, napisao gomilu dijaloga. Ali, sef se do kraja opirao. Ni sada nisam uveren da sam otkrio njegovu tajnovitost. A drama je postajala sve više američka. Pošto je jednom postala tuđinka, zauvek se otuđila. Nikako nisam mogao da pretpostavim da bi ti ljudi mogli da imaju slovenačka imena. Ništa mi drugo nije preostalo, nego da se potpišem kao J.O. Traven.

Dušan Jovanović

„PSIHIJATRI SU BOLESNICI, PACIJENTI SU LEKARI. ULOGE SE MENJAJU, ALI SVIMA NEDOSTAJE LJUBAVI.“
Muharem Pervić, Politika

Egzibicionista“ je savremena drama koja se bavi problemima modernog urbanog čoveka na razmeđu vekova u uslovima visoko standardizovane civilizacije. U fokusu drame je patološka pojava seksualne izopačenosti sa kojom se savremeno društvo obračunava na dva načina: sankcioniše je zatvorom ili pokušava da je leči psihijatrijom. Jedino što svim akterima nedostaje je ljubav. Ovaj nedostatak je glavni negativni pokretač od kojeg se sastoji drama. Egzibicionista se pokazivao ženama u parku, uhapsili su ga i strpali u zatvor. Kad ga budu pustili, on će opet to da radi, pa će opet dopasti zatvora i kraj priče. Ali ne radi se o tome, ili bar ne samo o tome…

Iz dramaturške beleške Ivane Dimić

© 2009-2015 Pozorište Atelje 212
Ustanova kulture od nacionalnog značaja, Svetogorska 21, 11000 Beograd, Srbija
+381 11 3246 146, info@atelje212.rs
Produkcija i podrška
New City Company