Премијера представе „ Дабогда те мајка родила “ биће изведена 11. септембра са почетком у 20:00 на Великој сцени „ Мира Траиловић “ уз поштовање свих прописаних мера.
ВЕДРАНА РУДАН
ДАБОГДА ТЕ МАЈКА РОДИЛА
Драматизација и режија: Татјана Мандић Ригонат
Драматург: Димитрије Коканов
Лекторка: Љиљана Мркић Поповић
Сценографкиња: Весна Поповић
Костимограф: Стефан Савковић
Композиторka: Ирена Поповић
Асистент композиторке: Никола Драговић
Сценски покрет: Игор Коруга
Видео пројекције: Јелена Тврдишић / Весна Поповић
Организатори: Јелена Фатић / Лазар Ненадић
Инспицијенткиња: Јована Поповић
Суфлерка: Анка Милић
Играју :
МАЈКА – СВЕТЛАНА БОЈКОВИЋ
ЋЕРКА – МАРТА БЕРЕШ
АНЂЕО (МАЛА) – ЈОВАНА СТОЈИЉКОВИЋ
ДЕПРЕСИЈА –ДАРА ЏОКИЋ
ГЛАУКОМ- БРАНКА ШЕЛИЋ
ГЛАВНА- ИСИДОРА МИНИЋ
РОЂЕНА- ДРАГАНА ЂУКИЋ
ЖЕЉА- СОФИЈА ЈУРИЧАН
ГОСПОЂА- ЉИЉАНА СТЈЕПАНОВИЋ
ОТАЦ- ФЕЂА СТОЈАНОВИЋ
ХОР СТАРИЦА ФЕЛИЋИТА – ЈЕЛЕНА СЛЕПЧЕВИЋ ,ОЛГА БРАЈИЋ, МИРИЈАНА ЦВЕТКОВИЋ, ЗЛАТА НИКЛЕС, ЈЕЛИЦА ДЕДОВИЋ, ЉИЉАНА АДАМОВИЋ, ДУБРАВКА БАНОВИЋ, МИРЈАНА ВРАНКОВИЋ, СРБИЈАНКА СТЕФАНОВИЋ
Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се поставља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.
- у режији Татјане Мандић Ригонат постављена је драматизација романа“ Ухо, грло, нож“ Ведране Рудан на сцени Петар Kраљ Атељеа 212.
Татјана Мандић Ригонат је режирала у Позоришту Атеље 212 представе: “ Госпођица Јулија“ А. Стриндберг, “ Љубави Џорџа Вашингтона “ М.Гавран, „Сабране приче“ Д. Маргулис, „Свици“ Т. Штивичић и „Хитлер и Хитлер“ K. Kостјенко.
Премијера представе „ Дабогда те мајка родила “ биће изведена 11. септембра са почетком у 20:00 на Великој сцени „ Мира Траиловић “ уз поштовање свих прописаних мера.
ВЕДРАНА РУДАН
ДАБОГДА ТЕ МАЈКА РОДИЛА
Драматизација и режија: Татјана Мандић Ригонат
Драматург: Димитрије Коканов
Лекторка: Љиљана Мркић Поповић
Сценографкиња: Весна Поповић
Костимограф: Стефан Савковић
Композиторka: Ирена Поповић
Асистент композиторке: Никола Драговић
Сценски покрет: Игор Коруга
Видео пројекције: Јелена Тврдишић / Весна Поповић
Организатори: Јелена Фатић / Лазар Ненадић
Инспицијенткиња: Јована Поповић
Суфлерка: Анка Милић
Играју :
МАЈКА – СВЕТЛАНА БОЈКОВИЋ
ЋЕРКА – МАРТА БЕРЕШ
АНЂЕО (МАЛА) – ЈОВАНА СТОЈИЉКОВИЋ
ДЕПРЕСИЈА –ДАРА ЏОКИЋ
ГЛАУКОМ- БРАНКА ШЕЛИЋ
ГЛАВНА- ИСИДОРА МИНИЋ
РОЂЕНА- ДРАГАНА ЂУКИЋ
ЖЕЉА- СОФИЈА ЈУРИЧАН
ГОСПОЂА- ЉИЉАНА СТЈЕПАНОВИЋ
ОТАЦ- ФЕЂА СТОЈАНОВИЋ
ХОР СТАРИЦА ФЕЛИЋИТА – ЈЕЛЕНА СЛЕПЧЕВИЋ ,ОЛГА БРАЈИЋ, МИРИЈАНА ЦВЕТКОВИЋ, ЗЛАТА НИКЛЕС, ЈЕЛИЦА ДЕДОВИЋ, ЉИЉАНА АДАМОВИЋ, ДУБРАВКА БАНОВИЋ, МИРЈАНА ВРАНКОВИЋ, СРБИЈАНКА СТЕФАНОВИЋ
Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се поставља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.
- у режији Татјане Мандић Ригонат постављена је драматизација романа“ Ухо, грло, нож“ Ведране Рудан на сцени Петар Kраљ Атељеа 212.
Татјана Мандић Ригонат је режирала у Позоришту Атеље 212 представе: “ Госпођица Јулија“ А. Стриндберг, “ Љубави Џорџа Вашингтона “ М.Гавран, „Сабране приче“ Д. Маргулис, „Свици“ Т. Штивичић и „Хитлер и Хитлер“ K. Kостјенко.