„Lošom projekcijom budžeta Sekretarijata za kulturu došli smo do toga da u prvom kvartalu ove godine nećemo imati novca za produkciju, tj. da nam je preporučeno da prekinemo rad na sve tri započete predstave, pa vas ja obaveštavam da smo tačno u 12h prekinuli rad na predstavama „Matica“, koja je praizvedba dela Gorana Petrovića zbog koga smo doveli reditelja iz Nemačke Rahima Burhana. To je komad za koji muziku piše Vlatko Stefanovski, gde glavne uloge igraju Petar Kralj, Svetlana Bojković i Gorica Popović. Zatim, prekinuli smo rad na predstavi „Otac na službenom putu“ Abdulaha Sidrana, zbog koje smo iz Zagreba doveli trenutno najpoznatijeg ex yu reditelja Olivera Frljića, gde glavnu ulogu Dečaka Dina igra Vlastimir Đuza Stojiljković sa jednom sjajnom podelom Ateljea 212, među kojima je naš Aljoša Vučković, posle puno vremena ponovo na našoj sceni i prekinuli smo jednu značajnu međunarodnu koprodukciju, rad na predstavi „Sedam i po“, koju po drami Miroslava Momčilovića, po kojoj je snimljen i istoimeni film, režira Darijan Mihajlović, a okuplja najbolje mlade glumce Banjaluke iz Narodnog pozorišta republike Srpske, Ujvideki sinhaza iz Novoga Sada i glumce Ateljea 212, gde se uz naše sjajne Buleta Goncića i Feđu Stojanovića, posle mnogo godina na svojoj matičnoj sceni nalazi i Zoran Cvijanović. Tačno u podne smo u znak protesta prekinuli rad na ovim predstavama i da smo neozbiljni onako kako je naša država neozbiljna, mi bi taj rad prekinuli zauvek. Na našu sreću, a i na sreću učesnika i ovih sjajnih umetnika okupljenih oko ovih projekata, mi smo rad prekinuli na 15 minuta u znak upozorenja i protesta, pokušavši da skrenemo pažnju i pokažemo kako bi to izgledalo ako bi smo slušali one koji su nam nadređeni i do koje bi mere mi bili neozbiljni, ako bi ovako značajne projekte sa ovako značajnim autorima jednostavno obustavili. To je nešto što ruži ugled ne samo Ateljea, nego ugled Beograda i naše kulture…“
Ovim rečima je danas, na vanrednoj konferenciji za štampu, Kokan Mladenović, Direktor Ateljea 212 obavestio javnost o finansijskim problemima teatra.
U znak protesta ATELJE 212 poklanja celokupan prihod od predstava „Dugo putovanje u noć“ i „Dokle?!“, koje se igraju 28. februara – Sekretarijatu za kulturu Skupštine Grada Beograda i Ministarstvu kulture Republike Srbije!
KO ZNA, TAJ IMA!
VI GASITE POZORIŠTA – MI PALIMO VATRU!
http://www.blic.rs/Intervju/238141/Kokan-Mladenovic-Placamo-cenu-estradizacije-nasih-zivota
http://www.vecernjenovosti.info/vesti/kultura.71.html:320618-Atelje-212-Projekti-pod-znakom-pitanja
http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/237678/Kokan-Mladenovic-Zivimo-u-drzavi-tabloidnih-vrednosti
http://www.politika.rs/rubrike/Kultura/Kulturna-scena-dotakla-dno.sr.html
http://www.danas.rs/danasrs/kultura/dugo_putovanje_u_kulturni_mrak.11.html?news_id=210409
http://www.b92.net/video/videos.php?nav_category=905&yyyy=2011&mm=02&dd=24&nav_id=495027
„Lošom projekcijom budžeta Sekretarijata za kulturu došli smo do toga da u prvom kvartalu ove godine nećemo imati novca za produkciju, tj. da nam je preporučeno da prekinemo rad na sve tri započete predstave, pa vas ja obaveštavam da smo tačno u 12h prekinuli rad na predstavama „Matica“, koja je praizvedba dela Gorana Petrovića zbog koga smo doveli reditelja iz Nemačke Rahima Burhana. To je komad za koji muziku piše Vlatko Stefanovski, gde glavne uloge igraju Petar Kralj, Svetlana Bojković i Gorica Popović. Zatim, prekinuli smo rad na predstavi „Otac na službenom putu“ Abdulaha Sidrana, zbog koje smo iz Zagreba doveli trenutno najpoznatijeg ex yu reditelja Olivera Frljića, gde glavnu ulogu Dečaka Dina igra Vlastimir Đuza Stojiljković sa jednom sjajnom podelom Ateljea 212, među kojima je naš Aljoša Vučković, posle puno vremena ponovo na našoj sceni i prekinuli smo jednu značajnu međunarodnu koprodukciju, rad na predstavi „Sedam i po“, koju po drami Miroslava Momčilovića, po kojoj je snimljen i istoimeni film, režira Darijan Mihajlović, a okuplja najbolje mlade glumce Banjaluke iz Narodnog pozorišta republike Srpske, Ujvideki sinhaza iz Novoga Sada i glumce Ateljea 212, gde se uz naše sjajne Buleta Goncića i Feđu Stojanovića, posle mnogo godina na svojoj matičnoj sceni nalazi i Zoran Cvijanović. Tačno u podne smo u znak protesta prekinuli rad na ovim predstavama i da smo neozbiljni onako kako je naša država neozbiljna, mi bi taj rad prekinuli zauvek. Na našu sreću, a i na sreću učesnika i ovih sjajnih umetnika okupljenih oko ovih projekata, mi smo rad prekinuli na 15 minuta u znak upozorenja i protesta, pokušavši da skrenemo pažnju i pokažemo kako bi to izgledalo ako bi smo slušali one koji su nam nadređeni i do koje bi mere mi bili neozbiljni, ako bi ovako značajne projekte sa ovako značajnim autorima jednostavno obustavili. To je nešto što ruži ugled ne samo Ateljea, nego ugled Beograda i naše kulture…“
Ovim rečima je danas, na vanrednoj konferenciji za štampu, Kokan Mladenović, Direktor Ateljea 212 obavestio javnost o finansijskim problemima teatra.
U znak protesta ATELJE 212 poklanja celokupan prihod od predstava „Dugo putovanje u noć“ i „Dokle?!“, koje se igraju 28. februara – Sekretarijatu za kulturu Skupštine Grada Beograda i Ministarstvu kulture Republike Srbije!
KO ZNA, TAJ IMA!
VI GASITE POZORIŠTA – MI PALIMO VATRU!
http://www.blic.rs/Intervju/238141/Kokan-Mladenovic-Placamo-cenu-estradizacije-nasih-zivota
http://www.vecernjenovosti.info/vesti/kultura.71.html:320618-Atelje-212-Projekti-pod-znakom-pitanja
http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/237678/Kokan-Mladenovic-Zivimo-u-drzavi-tabloidnih-vrednosti
http://www.politika.rs/rubrike/Kultura/Kulturna-scena-dotakla-dno.sr.html
http://www.danas.rs/danasrs/kultura/dugo_putovanje_u_kulturni_mrak.11.html?news_id=210409
http://www.b92.net/video/videos.php?nav_category=905&yyyy=2011&mm=02&dd=24&nav_id=495027