Позориште Атеље 212 учествује 14. априла на Фествалу „ Позоришно пролеће “ са представом ДАБОГДА ТЕ МАЈКА РОДИЛА, Ведране Рудан у режији Татјане Мандић Ригонат.
Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се поставља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.
Позориште Атеље 212 учествује 14. априла на Фествалу „ Позоришно пролеће “ са представом ДАБОГДА ТЕ МАЈКА РОДИЛА, Ведране Рудан у режији Татјане Мандић Ригонат.
Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се поставља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.