Праизведба драме ’’не пре 4:30 нити после 5:00’’ Филипа Грујића, за коју је 2019. награђен на конкурсу Стеријиног позорја за најбољи оригинални драмски текст, догодиће се на сцени Петар Kраљ Позоришта Атеље 212 у режији Анђелке Николић.
Реч је о савременом драмском тексту, где аутор посебну пажњу посвећује форми текста. Главни лик, Мушкарац, се враћа из Шангаја у своју породичну кућу у Србији, где затиче остарелу Мајку, млађег Брата који је сада ожењен и има дете, упознаје Жену од свог брата која је по инерцији пристала на породични живот, и сазнаје да се његова велика љубав Она, локална фризерка, удаје за другог човека.
Kомад је заправо низ слика које иницира повратак једног члана породице у живот његове породице.Тај низ је суптилни колоплет емоција, сећања и покушавања да се изграде нове везе и можда покидају старе.
У представи играју: Урош Јаковљевић, Дејан Дедић, Јована Гавриловић, Ана Мандић и Драга Ћирић Живановић. Сценографкиња и костимографкиња представе је Олга Мрђеновић. Драматург Димитрије Kоканов, композитор Срђан Марковић, а лекторка Дијана Маројевић.
Филип Грујић је запажен драмски писац који је са претходна два комада истицан на конкурсима Стеријиног позорја, драма „Тамо где певају“, комад „Овде је лепо“ у режији Миље Мазарак.
Редитељка Анђелка Николић је у Позоришту Атеље 212 поставила комад Ежена Јонеска „Макбет“ (2015) и ауторски пројекат са Миланом Марковићем „Да нам живи, живи рад“ (2010). Анђелка Николић је до сада успешно режирала праизведе домаћих савремених писаца, а за режију комада Олге Димитријевић „Радници умиру певајући“ добила је Стеријину награду.
Премијера комада „Пред свитање“ по драми Филипа Грујића „не пре 4:30 нити после 5:00“ је планирана у првој половини априла у копродукцији са Стеријиним позорјем.
Праизведба драме ’’не пре 4:30 нити после 5:00’’ Филипа Грујића, за коју је 2019. награђен на конкурсу Стеријиног позорја за најбољи оригинални драмски текст, догодиће се на сцени Петар Kраљ Позоришта Атеље 212 у режији Анђелке Николић.
Реч је о савременом драмском тексту, где аутор посебну пажњу посвећује форми текста. Главни лик, Мушкарац, се враћа из Шангаја у своју породичну кућу у Србији, где затиче остарелу Мајку, млађег Брата који је сада ожењен и има дете, упознаје Жену од свог брата која је по инерцији пристала на породични живот, и сазнаје да се његова велика љубав Она, локална фризерка, удаје за другог човека.
Kомад је заправо низ слика које иницира повратак једног члана породице у живот његове породице.Тај низ је суптилни колоплет емоција, сећања и покушавања да се изграде нове везе и можда покидају старе.
У представи играју: Урош Јаковљевић, Дејан Дедић, Јована Гавриловић, Ана Мандић и Драга Ћирић Живановић. Сценографкиња и костимографкиња представе је Олга Мрђеновић. Драматург Димитрије Kоканов, композитор Срђан Марковић, а лекторка Дијана Маројевић.
Филип Грујић је запажен драмски писац који је са претходна два комада истицан на конкурсима Стеријиног позорја, драма „Тамо где певају“, комад „Овде је лепо“ у режији Миље Мазарак.
Редитељка Анђелка Николић је у Позоришту Атеље 212 поставила комад Ежена Јонеска „Макбет“ (2015) и ауторски пројекат са Миланом Марковићем „Да нам живи, живи рад“ (2010). Анђелка Николић је до сада успешно режирала праизведе домаћих савремених писаца, а за режију комада Олге Димитријевић „Радници умиру певајући“ добила је Стеријину награду.
Премијера комада „Пред свитање“ по драми Филипа Грујића „не пре 4:30 нити после 5:00“ је планирана у првој половини априла у копродукцији са Стеријиним позорјем.