ЦРНА ОВЦА

Редитељка:

Снежана Тришић

Scene Image

Аутор: Вида Давидовић

Композиторка и аранжерка: Марија Балубџић

Сценографкиња: Снежана Тришић

Костимографкиња: Милица Грбић-Комазец

Сценски покрет и кореографија: Катарина Илијашевић и Снежана Тришић

Лектор: Ђорђе Марковић

Дизајн светла: Радомир Стаменковић

Асистенткиња сценографа: арх. Ирена Николић

Организатор: Ален Кнежевић

Инспицијент-суфлер: Валентина Величанин

Шеф технике-реквизитер: Зоран Милић

Техничар тона: Слађана Пауновић

Асистент техничара тона: Душан Церовина

Техничар светла: Владимир Пешић

Декоратери: Марко Живковић,Слободан Гајовић,Срђан Лазовић,Владимир Арсић

Расветљивач: Срђан Лазовић

Гардеробер: Оливера Живковић- Крстина Павловић

Шминкери: Бојана Кривокапић, Маја Јовановић

Моделар костима и израда костима: Јелена Павловић

Израда декора: Зоран Милић, Марко Живковић, Слободан Гајовић,Срђан Лазовић

Дизајн пропаганде: Владан Славковић

Видео радови: Живота Јевтић

Фото: Ненад Миленковић

Играју:

Поштењак – увек као такав, мало прича и гледа своја посла – НИКОЛА ВОШТИНИ

Љубавница – увек као таква – АЛЕКСАНДРА АРИЗАНОВИЋ

Вођа, Богаташ и Сиромах – ЗОРАН ЦЕРОВИНА

Шефица банде, Банкарка, Тужитељка, Министарка и Професорка – ГОРИЦА ДИНУЛОВИЋ

Лопов 1, Сиромах – ВЛАДИМИР ЈОВАНОВИЋ

Лопов 2, Полицајац – ПРЕДРАГ ПАВЛОВИЋ

Лопов 3, Сиромах – БИЉАНА ТАЛИЋ

Лопов 4, Шалтеруша – СВЕТЛАНА МИЛЕНКОВИЋ

О представи

ЦРНА ОВЦА

ЦРНА ОВЦА

„Црна овца је прича коју сам писала као начин да објасним себи постанак друштва, капитализма, љубави и бола. Негде у процесу смо брзо схватили да су то теме које утичу на сваког човека у овом или систему налик на овај, те смо сви у пројекту у једном тренутку почели да исписујемо властита искуства везана за ове теме. Тако је текст, на крају, постао делимични колаж наших личних начела, виђења, односа и искустава везаних за транзицију, усамљеност и међуљудске односе. Архетипски модели који се промаљају у Црној овци вуку нас у савремено друштво сваке државе и сваког система који можемо да проживимо у склопу „модерне привредне делатности“. Тај систем је суров, себичан, често контрактиран, поново се рађа, дегенирише да би се срушио, гради се и помаља у облицима у којим га никад не бисмо очекивали – као и ликови и у овом комаду, који се сурвавају и пењу и помаљају у неочекиваним парадоксима друштвене и личне егзистенцијалне кризе или добити. Лично сматрам да је ово комад и о немогућности да се производе отпор или револуција, комад о једином моделу отпора који је могућ у овом стадијуму капитализма – мирном, неотпорном, помирујућем, тужном. Да ли тај отпор резултује нечим? Не верујем. Али, „поштењу нема лека“.“

Вида Давидовић, ауторка

„У току процеса рада на тексту и представи било је неизбежно присетити се свих образаца наше личне и колективне историје који су формирали глобално стадо и прогнали сваку црну овцу која је подигла своју главу из масе. Последњих деценија унутрашње и спољашње друштвено-политичке околности трансформисале су наше друштво у систем поремећених вредности који је пред колапсом и сломом. Црна овца је наш покушај да схватимо како је нестала револуција, а љубав и човечност постале непотребне и сувишне вредности. Запитали смо се ко нам је украо идеале, младост, здравље, љубави, будућност, нерођену и рођену децу? У који то део света може да се емигрира и буде спокојан, када остатак света, негде тамо, колабира? Ко нам је украо интелектуалну својину, вољене особе, наду и храброст да будемо црне овце?“

Снежана Тришић, редитељка