Редитељка:
Татјана Мандић Ригонат
Ауторка: Ведрана Рудан
Драматизација: Татјана Мандић Ригонат
Драматург: Димитрије Коканов
Сценски говор: Љиљана Мркић Поповић
Сценографкиња: Весна Поповић
Костимограф: Стефан Савковић
Композиторкa: Ирена Поповић
Асистент композиторке: Никола Драговић
Сценски покрет: Игор Коруга
Видео пројекције: Јелена Тврдишић / Весна Поповић
Организатори: Јелена Фатић / Лазар Ненадић
Инспицијенткиња: Јована Поповић
Суфлерка: Анка Милић
Играју:
Мајка – СВЕТЛАНА БОЈКОВИЋ
Ћерка – МАРТА БЕРЕШ
Анђео (Мала) – ЈОВАНА СТОЈИЉКОВИЋ
Депресија – ДАРА ЏОКИЋ
Глауком – БРАНКА ШЕЛИЋ
Главна – ИСИДОРА МИНИЋ
Рођена – ДРАГАНА ЂУКИЋ
Жеља – СОФИЈА ЈУРИЧАН
Госпођа – ГОРИЦА ПОПОВИЋ
Отац – НЕНАД ЋИРИЋ
Хор старица Фелићита – Јелена Слепчевић, Олга Брајић, Мирјана Цветковић, Злата Никлес, Јелица Дедовић, Љиљана Адамовић, Дубравка Бановић, Мирјана Вранковић, Србијанка Стефановић
Галерија
О представи
ДАБОГДА ТЕ МАЈКА РОДИЛА
Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се поставља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.
2003. у режији Татјане Мандић Ригонат постављена је драматизација романа“ Ухо, грло, нож“ Ведране Рудан на сцени Петар Kраљ Атељеа 212.
Татјана Мандић Ригонат је режирала у Позоришту Атеље 212 представе: “ Госпођица Јулија“ А. Стриндберг, “ Љубави Џорџа Вашингтона “ М.Гавран, „Сабране приче“ Д. Маргулис, „Свици“ Т. Штивичић и „Хитлер и Хитлер“ K. Kостјенко.
Премијера: 11.09.2020. године
Трајање: 1ч 50 мин