Позориште Атеље 212 учествује на Југословенском позоришном фестивалу “ ФЕСТИВАЛ БЕЗ ПРЕВОДА “ 10.11.2018. са почетком у 19.30 часова, са представом “ Пет живота претужног Милутина “ Милене Марковић у режији Александре Милавић Дејвис.
ПОДЕЛА
ЈОВАНА ГАВРИЛОВИЋ
ТАМАРА ДРАГИЧЕВИЋ
МИОДРАГ ДРАГИЧЕВИЋ
УРОШ ЈАКОВЉЕВИЋ
ИВАН МИХАИЛОВИЋ
АНА МАНДИЋ
МЛАДЕН СОВИЉ
ЈОВАНА СТОЈИЉКОВИЋ
Драма ПЕТ ЖИВОТА ПРЕТУЖНОГ МИЛУТИНА Милене Марковић, једне од најзначајнијих ауторки Југоисточне Европе, је још један комад у низу реализације стратегије подршке развоју домаћем драмском стваралаштву кроз механизам наручивања драмског текста писцима од стране Позоришта Атеље 212.
Овог пута Марковић је написала гротеску о животу главног јунака који путује кроз време, мењајући тако културно историјске контексте наше (српске и/или балканске) историје, митологије, епске поезије, околности политичких промена, од времена Турака до нашег доба. Путовање Милутина у нове животне облике и околности ниже духовите ситуације и обрте у разрађеној драматуршкој конструкцији истраживања ауторки несвојственог жанра комедије
Позориште Атеље 212 учествује на Југословенском позоришном фестивалу “ ФЕСТИВАЛ БЕЗ ПРЕВОДА “ 10.11.2018. са почетком у 19.30 часова, са представом “ Пет живота претужног Милутина “ Милене Марковић у режији Александре Милавић Дејвис.
ПОДЕЛА
ЈОВАНА ГАВРИЛОВИЋ
ТАМАРА ДРАГИЧЕВИЋ
МИОДРАГ ДРАГИЧЕВИЋ
УРОШ ЈАКОВЉЕВИЋ
ИВАН МИХАИЛОВИЋ
АНА МАНДИЋ
МЛАДЕН СОВИЉ
ЈОВАНА СТОЈИЉКОВИЋ
Драма ПЕТ ЖИВОТА ПРЕТУЖНОГ МИЛУТИНА Милене Марковић, једне од најзначајнијих ауторки Југоисточне Европе, је још један комад у низу реализације стратегије подршке развоју домаћем драмском стваралаштву кроз механизам наручивања драмског текста писцима од стране Позоришта Атеље 212.
Овог пута Марковић је написала гротеску о животу главног јунака који путује кроз време, мењајући тако културно историјске контексте наше (српске и/или балканске) историје, митологије, епске поезије, околности политичких промена, од времена Турака до нашег доба. Путовање Милутина у нове животне облике и околности ниже духовите ситуације и обрте у разрађеној драматуршкој конструкцији истраживања ауторки несвојственог жанра комедије