
Pozorište Atelje 212 učestvuje na Jugoslovenskom pozorišnom festivalu “ FESTIVAL BEZ PREVODA “ 10.11.2018. sa početkom u 19.30 časova, sa predstavom “ Pet života pretužnog Milutina “ Milene Marković u režiji Aleksandre Milavić Dejvis.
PODELA
JOVANA GAVRILOVIĆ
TAMARA DRAGIČEVIĆ
MIODRAG DRAGIČEVIĆ
UROŠ JAKOVLJEVIĆ
IVAN MIHAILOVIĆ
ANA MANDIĆ
MLADEN SOVILJ
JOVANA STOJILJKOVIĆ
Drama PET ŽIVOTA PRETUŽNOG MILUTINA Milene Marković, jedne od najznačajnijih autorki Jugoistočne Evrope, je još jedan komad u nizu realizacije strategije podrške razvoju domaćem dramskom stvaralaštvu kroz mehanizam naručivanja dramskog teksta piscima od strane Pozorišta Atelje 212.
Ovog puta Marković je napisala grotesku o životu glavnog junaka koji putuje kroz vreme, menjajući tako kulturno istorijske kontekste naše (srpske i/ili balkanske) istorije, mitologije, epske poezije, okolnosti političkih promena, od vremena Turaka do našeg doba. Putovanje Milutina u nove životne oblike i okolnosti niže duhovite situacije i obrte u razrađenoj dramaturškoj konstrukciji istraživanja autorki nesvojstvenog žanra komedije
Pozorište Atelje 212 učestvuje na Jugoslovenskom pozorišnom festivalu “ FESTIVAL BEZ PREVODA “ 10.11.2018. sa početkom u 19.30 časova, sa predstavom “ Pet života pretužnog Milutina “ Milene Marković u režiji Aleksandre Milavić Dejvis.
PODELA
JOVANA GAVRILOVIĆ
TAMARA DRAGIČEVIĆ
MIODRAG DRAGIČEVIĆ
UROŠ JAKOVLJEVIĆ
IVAN MIHAILOVIĆ
ANA MANDIĆ
MLADEN SOVILJ
JOVANA STOJILJKOVIĆ
Drama PET ŽIVOTA PRETUŽNOG MILUTINA Milene Marković, jedne od najznačajnijih autorki Jugoistočne Evrope, je još jedan komad u nizu realizacije strategije podrške razvoju domaćem dramskom stvaralaštvu kroz mehanizam naručivanja dramskog teksta piscima od strane Pozorišta Atelje 212.
Ovog puta Marković je napisala grotesku o životu glavnog junaka koji putuje kroz vreme, menjajući tako kulturno istorijske kontekste naše (srpske i/ili balkanske) istorije, mitologije, epske poezije, okolnosti političkih promena, od vremena Turaka do našeg doba. Putovanje Milutina u nove životne oblike i okolnosti niže duhovite situacije i obrte u razrađenoj dramaturškoj konstrukciji istraživanja autorki nesvojstvenog žanra komedije
