Почеле пробе новог комада Маје Пелевић ”Тестирано на људима” у режији Бојана Ђорђева

14. октобар 2019

 

Тестирано на људима, комад признате и награђиване ауторке Маје Пелевић део је програма реперотарске стратегије подршке развоју савременог драмског писма у локалном (домаћем) позоришном контексту које позориште Атеље 212 развија у последњих неколико сезона.
Наиме, позориште Атеље 212 је ауторки наручило комад, који ће сада бити постављен у режији Бојана Ђорђева.

У свом новом позоришном комаду Пелевић се бави феноменом ријалити формата различитих Интернет и телевизијских шоу програма; питањем простора реалности, те конструисане, односно виртуелне реалности; замагљеном границом распознавања разлика простора у којима живимо из нашег свакодневног искуства.
Маја Пелевић поставља групу од осам ликова у тенденциозно непрецизно одређен простор њиховог саживота. Простор и време унутар овог комада са организовани правилима Интернет и тв формата гласања, усмеравња и лажних могућности избора за његове актере и публику. Такође, Пелевић у свом новом тексту обрађује тему вештачке интелигенције као крајњег тј финалног циља развоја нових технологија и дигиталног живота.

Пре комада Тестирано на људима, у Атељеу 212 је постављен комад Поморанџина кора исте ауторке у режији Горана Марковића. Поморанџина кора се са успехом игра на сцени Петар Kраљ већ 13 година.

Бојан Ђорђев је у Атељеу 212 до сада режирао комад Режим Љубави ауторке Тање Шљивар, који се такође са успехом игра већ пар сезона на сцени Петар Kраљ.

 

Тестирано на људима, комад признате и награђиване ауторке Маје Пелевић део је програма реперотарске стратегије подршке развоју савременог драмског писма у локалном (домаћем) позоришном контексту које позориште Атеље 212 развија у последњих неколико сезона.
Наиме, позориште Атеље 212 је ауторки наручило комад, који ће сада бити постављен у режији Бојана Ђорђева.

У свом новом позоришном комаду Пелевић се бави феноменом ријалити формата различитих Интернет и телевизијских шоу програма; питањем простора реалности, те конструисане, односно виртуелне реалности; замагљеном границом распознавања разлика простора у којима живимо из нашег свакодневног искуства.
Маја Пелевић поставља групу од осам ликова у тенденциозно непрецизно одређен простор њиховог саживота. Простор и време унутар овог комада са организовани правилима Интернет и тв формата гласања, усмеравња и лажних могућности избора за његове актере и публику. Такође, Пелевић у свом новом тексту обрађује тему вештачке интелигенције као крајњег тј финалног циља развоја нових технологија и дигиталног живота.

Пре комада Тестирано на људима, у Атељеу 212 је постављен комад Поморанџина кора исте ауторке у режији Горана Марковића. Поморанџина кора се са успехом игра на сцени Петар Kраљ већ 13 година.

Бојан Ђорђев је у Атељеу 212 до сада режирао комад Режим Љубави ауторке Тање Шљивар, који се такође са успехом игра већ пар сезона на сцени Петар Kраљ.