Počele probe novog komada Maje Pelević ”Testirano na ljudima” u režiji Bojana Đorđeva

14. oktobar 2019

 

Testirano na ljudima, komad priznate i nagrađivane autorke Maje Pelević deo je programa reperotarske strategije podrške razvoju savremenog dramskog pisma u lokalnom (domaćem) pozorišnom kontekstu koje pozorište Atelje 212 razvija u poslednjih nekoliko sezona.
Naime, pozorište Atelje 212 je autorki naručilo komad, koji će sada biti postavljen u režiji Bojana Đorđeva.

U svom novom pozorišnom komadu Pelević se bavi fenomenom rijaliti formata različitih Internet i televizijskih šou programa; pitanjem prostora realnosti, te konstruisane, odnosno virtuelne realnosti; zamagljenom granicom raspoznavanja razlika prostora u kojima živimo iz našeg svakodnevnog iskustva.
Maja Pelević postavlja grupu od osam likova u tendenciozno neprecizno određen prostor njihovog saživota. Prostor i vreme unutar ovog komada sa organizovani pravilima Internet i tv formata glasanja, usmeravnja i lažnih mogućnosti izbora za njegove aktere i publiku. Takođe, Pelević u svom novom tekstu obrađuje temu veštačke inteligencije kao krajnjeg tj finalnog cilja razvoja novih tehnologija i digitalnog života.

Pre komada Testirano na ljudima, u Ateljeu 212 je postavljen komad Pomorandžina kora iste autorke u režiji Gorana Markovića. Pomorandžina kora se sa uspehom igra na sceni Petar Kralj već 13 godina.

Bojan Đorđev je u Ateljeu 212 do sada režirao komad Režim Ljubavi autorke Tanje Šljivar, koji se takođe sa uspehom igra već par sezona na sceni Petar Kralj.

 

Testirano na ljudima, komad priznate i nagrađivane autorke Maje Pelević deo je programa reperotarske strategije podrške razvoju savremenog dramskog pisma u lokalnom (domaćem) pozorišnom kontekstu koje pozorište Atelje 212 razvija u poslednjih nekoliko sezona.
Naime, pozorište Atelje 212 je autorki naručilo komad, koji će sada biti postavljen u režiji Bojana Đorđeva.

U svom novom pozorišnom komadu Pelević se bavi fenomenom rijaliti formata različitih Internet i televizijskih šou programa; pitanjem prostora realnosti, te konstruisane, odnosno virtuelne realnosti; zamagljenom granicom raspoznavanja razlika prostora u kojima živimo iz našeg svakodnevnog iskustva.
Maja Pelević postavlja grupu od osam likova u tendenciozno neprecizno određen prostor njihovog saživota. Prostor i vreme unutar ovog komada sa organizovani pravilima Internet i tv formata glasanja, usmeravnja i lažnih mogućnosti izbora za njegove aktere i publiku. Takođe, Pelević u svom novom tekstu obrađuje temu veštačke inteligencije kao krajnjeg tj finalnog cilja razvoja novih tehnologija i digitalnog života.

Pre komada Testirano na ljudima, u Ateljeu 212 je postavljen komad Pomorandžina kora iste autorke u režiji Gorana Markovića. Pomorandžina kora se sa uspehom igra na sceni Petar Kralj već 13 godina.

Bojan Đorđev je u Ateljeu 212 do sada režirao komad Režim Ljubavi autorke Tanje Šljivar, koji se takođe sa uspehom igra već par sezona na sceni Petar Kralj.