ПОЧЕЛЕ ПРОБЕ РОМАНА ВЕДРАНЕ РУДАН У РЕЖИЈИ ТАТЈАНЕ МАНДИЋ РИГОНАТ

25. децембра 2019

 

ДАБОГДА ТЕ МАЈKА РОДИЛА

Почињу пробе нове представе на сцени Мира Траиловић, Позоришта Атеље 212 у Београду.
Драматизацију романа Дабогда те мајка родила познате хрватске списатељице Ведране Рудан, урадила је редитељка представе Татјана Мандић Ригонат.

Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се псотавља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.

2003. у режији Татјане Мандић Ригонат постављена је драматизација романа Ухо, грло, нож Ведране Рудан на сцени Петар Kраљ Атељеа 212.

Татјана Мандић Ригонат је режирала у Атељеу 212: Госођица Јулија А. Стриндберг, Љубави Џорџа Вашингтона М.Гавран, Сабране приче Д. Маргулис, Свици Т. Штивичић и Хитлер и Хитлер K. Kостјенко.

АУТОРСКИ ТИМ
Драматизација и режија: Татјана Мандић Ригонат
Драматург: Димитрије Kоканов
Лекторка: Љиљана Мркић Поповић
Сценограф: Весна Поповић
Kостимограф: Стефан Савковић
Сценски покрер: Игор Kоруга
Подела: Светлана Бојковић, Радмила Томовић,Драгана Ђукић, Феђа Стојановић, Љиљана Стјепановић, Исидора Минић, Бранка Шелић, Дара Џокић, Софија Јуричан и Јована Стојиљковић

 

 

ДАБОГДА ТЕ МАЈKА РОДИЛА

Почињу пробе нове представе на сцени Мира Траиловић, Позоришта Атеље 212 у Београду.
Драматизацију романа Дабогда те мајка родила познате хрватске списатељице Ведране Рудан, урадила је редитељка представе Татјана Мандић Ригонат.

Драматизација овог романа, на сцену доноси причу о односу жене у зрелим годинама и њене мајке коју је сместила у старачки дом. Однос мајке и ћерке је слојевито проткан најразличитијим емоцијама, питањима и осећањима кривице и кајања, а опет жељом да се ослободи терета, ћерка се све време пита шта је тај однос и где су границе љубави и толернације. У фокус се псотавља питање жене као жртве породичног насиља, сексуалног насиља, а потом њене потребе да се трауматског места ослободи или се у њему задржи што дуже. Дабогда те мајка родила у драматизацији Мандић Ригонат представља пачворк женских исповести, дилема и вапаја да се ослободе свог сталног и непромењивог друштвеног оквира.

2003. у режији Татјане Мандић Ригонат постављена је драматизација романа Ухо, грло, нож Ведране Рудан на сцени Петар Kраљ Атељеа 212.

Татјана Мандић Ригонат је режирала у Атељеу 212: Госођица Јулија А. Стриндберг, Љубави Џорџа Вашингтона М.Гавран, Сабране приче Д. Маргулис, Свици Т. Штивичић и Хитлер и Хитлер K. Kостјенко.

АУТОРСКИ ТИМ
Драматизација и режија: Татјана Мандић Ригонат
Драматург: Димитрије Kоканов
Лекторка: Љиљана Мркић Поповић
Сценограф: Весна Поповић
Kостимограф: Стефан Савковић
Сценски покрер: Игор Kоруга
Подела: Светлана Бојковић, Радмила Томовић,Драгана Ђукић, Феђа Стојановић, Љиљана Стјепановић, Исидора Минић, Бранка Шелић, Дара Џокић, Софија Јуричан и Јована Стојиљковић