
DABOGDA TE MAJKA RODILA
Počinju probe nove predstave na sceni Mira Trailović, Pozorišta Atelje 212 u Beogradu.
Dramatizaciju romana Dabogda te majka rodila poznate hrvatske spisateljice Vedrane Rudan, uradila je rediteljka predstave Tatjana Mandić Rigonat.
Dramatizacija ovog romana, na scenu donosi priču o odnosu žene u zrelim godinama i njene majke koju je smestila u starački dom. Odnos majke i ćerke je slojevito protkan najrazličitijim emocijama, pitanjima i osećanjima krivice i kajanja, a opet željom da se oslobodi tereta, ćerka se sve vreme pita šta je taj odnos i gde su granice ljubavi i tolernacije. U fokus se psotavlja pitanje žene kao žrtve porodičnog nasilja, seksualnog nasilja, a potom njene potrebe da se traumatskog mesta oslobodi ili se u njemu zadrži što duže. Dabogda te majka rodila u dramatizaciji Mandić Rigonat predstavlja pačvork ženskih ispovesti, dilema i vapaja da se oslobode svog stalnog i nepromenjivog društvenog okvira.
2003. u režiji Tatjane Mandić Rigonat postavljena je dramatizacija romana Uho, grlo, nož Vedrane Rudan na sceni Petar Kralj Ateljea 212.
Tatjana Mandić Rigonat je režirala u Ateljeu 212: Gosođica Julija A. Strindberg, Ljubavi Džordža Vašingtona M.Gavran, Sabrane priče D. Margulis, Svici T. Štivičić i Hitler i Hitler K. Kostjenko.
AUTORSKI TIM
Dramatizacija i režija: Tatjana Mandić Rigonat
Dramaturg: Dimitrije Kokanov
Lektorka: Ljiljana Mrkić Popović
Scenograf: Vesna Popović
Kostimograf: Stefan Savković
Scenski pokrer: Igor Koruga
Podela: Svetlana Bojković, Radmila Tomović,Dragana Đukić, Feđa Stojanović, Ljiljana Stjepanović, Isidora Minić, Branka Šelić, Dara Džokić, Sofija Juričan i Jovana Stojiljković
DABOGDA TE MAJKA RODILA
Počinju probe nove predstave na sceni Mira Trailović, Pozorišta Atelje 212 u Beogradu.
Dramatizaciju romana Dabogda te majka rodila poznate hrvatske spisateljice Vedrane Rudan, uradila je rediteljka predstave Tatjana Mandić Rigonat.
Dramatizacija ovog romana, na scenu donosi priču o odnosu žene u zrelim godinama i njene majke koju je smestila u starački dom. Odnos majke i ćerke je slojevito protkan najrazličitijim emocijama, pitanjima i osećanjima krivice i kajanja, a opet željom da se oslobodi tereta, ćerka se sve vreme pita šta je taj odnos i gde su granice ljubavi i tolernacije. U fokus se psotavlja pitanje žene kao žrtve porodičnog nasilja, seksualnog nasilja, a potom njene potrebe da se traumatskog mesta oslobodi ili se u njemu zadrži što duže. Dabogda te majka rodila u dramatizaciji Mandić Rigonat predstavlja pačvork ženskih ispovesti, dilema i vapaja da se oslobode svog stalnog i nepromenjivog društvenog okvira.
2003. u režiji Tatjane Mandić Rigonat postavljena je dramatizacija romana Uho, grlo, nož Vedrane Rudan na sceni Petar Kralj Ateljea 212.
Tatjana Mandić Rigonat je režirala u Ateljeu 212: Gosođica Julija A. Strindberg, Ljubavi Džordža Vašingtona M.Gavran, Sabrane priče D. Margulis, Svici T. Štivičić i Hitler i Hitler K. Kostjenko.
AUTORSKI TIM
Dramatizacija i režija: Tatjana Mandić Rigonat
Dramaturg: Dimitrije Kokanov
Lektorka: Ljiljana Mrkić Popović
Scenograf: Vesna Popović
Kostimograf: Stefan Savković
Scenski pokrer: Igor Koruga
Podela: Svetlana Bojković, Radmila Tomović,Dragana Đukić, Feđa Stojanović, Ljiljana Stjepanović, Isidora Minić, Branka Šelić, Dara Džokić, Sofija Juričan i Jovana Stojiljković
