ATELJE 212 GOSTUJE U RUMI

26. septembar 2017

Pozorište Atelje 212 gostuje u Kulturnom centru “ Brana Crnčević “ u Rumi 27.09.2017. s početkom  u 20 časova sa predstavom “ LJUBAV, LJUBAV, LJUBAV “, Majka Bartleta u režiji Alise Stojanović

ULOGE :
Sandra: DARA DŽOKIĆ
Kenet: TIHOMIR STANIĆ
Henri: UROŠ JAKOVLJEVIĆ
Džejmi: FILIP HAJDUKOVIĆ
Rouz: IVA ILINČIĆ
Rouz: RADMILA TOMOVIĆ
Džejmi: DEJAN DEDIĆ

LJUBAV LJUBAV LJUBAV

1967.

Ljubav Ljubav Ljubav počinje u jednom od ključnih trenutaka za razvoj televizije kao medija, a potom i za stvaranje onoga što bi Maršal Mekluan nazvao  “ globalno selo “ ; reč je o živom prenosu TV produkcije Naš svet , čije je emitovanje 25.juna 1967 godine bio prvi internacionalni satelitski prenos. Najrazličitiji poznati muzičari i umetnici kao što su Marija Kalas, Pablo Pikaso i Bitlsi bili pozvani da predstave svoje zemlje. Taj dvoipočasovni televizijski događaj je bio najgledaniji prenos u dotadašnjoj istoriji televizije.

Prvi deo komada i predstave jeste sukob posleratne generacije koja je rasla u restrikcijama, prihvatila konvencije, zna vrednost novca, poštuje državu i roditelje i generacije koja stremi osvajanju seksualnih, nacionalnih, rasnih, rodnih i drugih sloboda. Reč je o generaciji koja se obračunava sa mačističkim ratnim i vojnim nasleđem, generaciji koja se bori za prava mladih na izbor kvaliteta i stila života, prava žena na razvodm obrazovanje, prava homoseksualaca na slobodnu ljubav, prava svih marginalnih grupa na slobodu govora. Generacijski sukobi bejbibumera i sajlent generacijem konzervativističkog odgoja i hipi pokreta.

Ljubav Ljubav Ljubav počinje idejom da žene treba da postanu ravnopravne i činjenicom da pojam šovinizam počinje da označava seksizam i superiornost muškog pola, a ne samo nacionalizam kao do sada. Počinje u trenutku kada školovanje postaje dostupnije kroz različite stipendije, te velikom idejom o osvajanju slobode, progresivnoj budućnosti, tehnološkom usavršavanju, novoj međunarodnoj politici i osećanju povezanosti i ravnopravnosti svih ljudi na svetu, a sve to kroz prizmu istraživanja novih vidova komunikacije u modernom, “ oslobođenom “ poratnom društvu.

Pozorište Atelje 212 gostuje u Kulturnom centru “ Brana Crnčević “ u Rumi 27.09.2017. s početkom  u 20 časova sa predstavom “ LJUBAV, LJUBAV, LJUBAV “, Majka Bartleta u režiji Alise Stojanović

ULOGE :
Sandra: DARA DŽOKIĆ
Kenet: TIHOMIR STANIĆ
Henri: UROŠ JAKOVLJEVIĆ
Džejmi: FILIP HAJDUKOVIĆ
Rouz: IVA ILINČIĆ
Rouz: RADMILA TOMOVIĆ
Džejmi: DEJAN DEDIĆ

LJUBAV LJUBAV LJUBAV

1967.

Ljubav Ljubav Ljubav počinje u jednom od ključnih trenutaka za razvoj televizije kao medija, a potom i za stvaranje onoga što bi Maršal Mekluan nazvao  “ globalno selo “ ; reč je o živom prenosu TV produkcije Naš svet , čije je emitovanje 25.juna 1967 godine bio prvi internacionalni satelitski prenos. Najrazličitiji poznati muzičari i umetnici kao što su Marija Kalas, Pablo Pikaso i Bitlsi bili pozvani da predstave svoje zemlje. Taj dvoipočasovni televizijski događaj je bio najgledaniji prenos u dotadašnjoj istoriji televizije.

Prvi deo komada i predstave jeste sukob posleratne generacije koja je rasla u restrikcijama, prihvatila konvencije, zna vrednost novca, poštuje državu i roditelje i generacije koja stremi osvajanju seksualnih, nacionalnih, rasnih, rodnih i drugih sloboda. Reč je o generaciji koja se obračunava sa mačističkim ratnim i vojnim nasleđem, generaciji koja se bori za prava mladih na izbor kvaliteta i stila života, prava žena na razvodm obrazovanje, prava homoseksualaca na slobodnu ljubav, prava svih marginalnih grupa na slobodu govora. Generacijski sukobi bejbibumera i sajlent generacijem konzervativističkog odgoja i hipi pokreta.

Ljubav Ljubav Ljubav počinje idejom da žene treba da postanu ravnopravne i činjenicom da pojam šovinizam počinje da označava seksizam i superiornost muškog pola, a ne samo nacionalizam kao do sada. Počinje u trenutku kada školovanje postaje dostupnije kroz različite stipendije, te velikom idejom o osvajanju slobode, progresivnoj budućnosti, tehnološkom usavršavanju, novoj međunarodnoj politici i osećanju povezanosti i ravnopravnosti svih ljudi na svetu, a sve to kroz prizmu istraživanja novih vidova komunikacije u modernom, “ oslobođenom “ poratnom društvu.