АТЕЉЕ 212 изабран за најбољи бренд у култури

08. фебруар 2015

На основу гласова грађана Србије, Позориште АТЕЉЕ 212 је добитник престижног признања „Top Serbian Brands“ за 2014. годину, које се традиционално додељује у сарадњи са Привредном комором Србије и агенцијом за страна улагања SIEPA. Добитници се сваке године утврђују на основу независног истраживања тржишта у којој су главни критеријуми познатост бренда, врхунски квалитет, задовољство потрошача, одличност и пословни резултати. АТЕЉЕ 212 је добитник награде у категорији културе, а листа победника обухвата компаније и личности као што су фестивал EGZIT, Новак Ђоковић, Универзитет у Београду, Air Serbia, Carlsberg Srbija и НИС.

На основу гласова грађана Србије, Позориште АТЕЉЕ 212 је добитник престижног признања „Top Serbian Brands“ за 2014. годину, које се традиционално додељује у сарадњи са Привредном комором Србије и агенцијом за страна улагања SIEPA. Добитници се сваке године утврђују на основу независног истраживања тржишта у којој су главни критеријуми познатост бренда, врхунски квалитет, задовољство потрошача, одличност и пословни резултати. АТЕЉЕ 212 је добитник награде у категорији културе, а листа победника обухвата компаније и личности као што су фестивал EGZIT, Новак Ђоковић, Универзитет у Београду, Air Serbia, Carlsberg Srbija и НИС.