ATELJE 212 izabran za najbolji brend u kulturi

08. februar 2015

Na osnovu glasova građana Srbije, Pozorište ATELJE 212 je dobitnik prestižnog priznanja „Top Serbian Brands“ za 2014. godinu, koje se tradicionalno dodeljuje u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i agencijom za strana ulaganja SIEPA. Dobitnici se svake godine utvrđuju na osnovu nezavisnog istraživanja tržišta u kojoj su glavni kriterijumi poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost i poslovni rezultati. ATELJE 212 je dobitnik nagrade u kategoriji kulture, a lista pobednika obuhvata kompanije i ličnosti kao što su festival EGZIT, Novak Đoković, Univerzitet u Beogradu, Air Serbia, Carlsberg Srbija i NIS.

Na osnovu glasova građana Srbije, Pozorište ATELJE 212 je dobitnik prestižnog priznanja „Top Serbian Brands“ za 2014. godinu, koje se tradicionalno dodeljuje u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i agencijom za strana ulaganja SIEPA. Dobitnici se svake godine utvrđuju na osnovu nezavisnog istraživanja tržišta u kojoj su glavni kriterijumi poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost i poslovni rezultati. ATELJE 212 je dobitnik nagrade u kategoriji kulture, a lista pobednika obuhvata kompanije i ličnosti kao što su festival EGZIT, Novak Đoković, Univerzitet u Beogradu, Air Serbia, Carlsberg Srbija i NIS.