JAVNI KONKURS ZA IZBOR DIREKTORA POZORIŠTA ATELJE 212

14. jul 2014

Na osnovu člana 35. Zakona o kulturi (Sl Glasnik RS br.72/2009), člana 33. Statuta Pozorišta Atelje 212 i Odluke Upravnog odbora o sprovođenju javnog konkursa za izbor direktora Pozorišta Atelje 212- ustanova kulture od nacionalnog značaja, broj 1937 od 07.07.2014. godine, Upravni odbor Pozorišta Atelje 212-ustanova kulture od nacionalnog značaja oglašava

JAVNI KONKURS
ZA IZBOR DIREKTORA
POZORIŠTA ATELJE 212 – ustanova kulture od nacionalnog značaja

Podaci o ustanovi:
Poslovno ime: Pozorište Atelje 212- ustanova kulture od nacionalnog značaja
Skraćeno poslovno ime: Atelje 212
Sedište: Beograd, ul. Svetogorska 21 
Matični broj: 07023880, PIB: 100049752. Pretežna delatnost Ustanove: 90.01 – Izvođačka umetnost.

Javni konkurs se sprovodi za radno mesto:
Direktor Pozorišta Atelje 212 – ustanova kulture od nacionalnog značaja, čiji je osnivač Grad Beograd.

Uslovi za izbor kandidata za direktora:
Pravo prijavljivanja na javni konkurs ima svako zainteresovano lice koje ispunjava uslove propisane Statutom Ateljea 212 i to:
– da ima visoku stručnu spremu, stečeno visoko obrazovanje na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalistučke stukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine,
– da ima pet godina radnog staža i najmanje deset godina radnog iskustva u oblasti kojom se ustanova kulture pretežno bavi,
– da se protiv kandidata ne vodi istraga i da protiv njega nije podignuta optužnica za krivična dela koja se gone po službenoj dužnosti, kao i da nije osuđivan za krivična dela koja ga čine nedostojnim obavljanja dužnosti direktora;
– državljanstvo Republike Srbije;
– opšta zdravstvena sposobnost,
– sposobnost komunikacije sa javnošću.

Prilikom izbora kandidata za direktora, Upravni odbor će ceniti i sledeća dopunska znanja i sposobnosti:
-da ima stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka i umetnosti, a prvenstveno sledeće struke: reditelj, glumac, dramaturg, književnik, dramski pisac, scenograf, kostimograf, i pozorišni producent,
-da je kandidat istaknuta stvaralačka javna ličnost sa osvedočenim rezulatima u pozorišnom stvaralaštvu,
-da poznaje poslovanje pozorišta i upravljanje pozorišnim resursima,
-da poznaje nove tehnologije i njihovu primenu u redovnim i projektnim aktivnostima institucija kulture, a posebno u pozorištima.

Mandat direktora traje četiri godine.
Mesto rada: Beograd
Svaki kandidat koji je zainteresovan za učešće na konkursu dužan je da pisanim putem zatraži od Ustanove, za čijeg se direktora nominuje, opštu dokumentaciju radi učešća na konkursu.
Opšta dokumentacija obuhvata:
– završni račun Ustanove sa bilansom uspeha i bilansom stanja za prethodnu godinu,
– finansijski i programski plan za tekuću godinu,
– Osnivački akt Ustanove,
– Statut,
– Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova Ustanove koji je u primeni,
– prioritete Osnivača i prioritete Osnivača vezane za rad Ustanove u periodu za koji se kandidat nominuje da Ustanovom rukovodi,
– model ugovora o radu direktora i
– podatak o visini plate direktora Ustanove.
Opšta dokumentacija radi učešća na konkursu može se lično preuzeti u Upravi Ateljea 212, Svetogorska 21, treći sprat C nivo, kancelarija C5, svakog radnog dana za vreme trajanja konkursa, u vremenu od 11 do 13 časova, kod Dejane Danilović tel. 063/496931.

Konkursna prijava za izbor kandidata za direktora treba da sadrži: ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, podatke o obrazovanju, podatke o vrsti i dužini radnog staža i podatke o posebnim oblastima znanja.
Dokazi koji se prilažu uz prijavu:
1) predlog Programa rada i razvoja Ustanove za period od četiri godine;
2) overenu kopiju diplome ili uverenja o stečenoj stručnoj spremi;
3) overenu kopiju radne knjižice ili potvrdu poslodavca kojom se dokazuje radni staž;
4) potvrdu poslodavca, overenu kopiju rešenja ili ugovora kojim se potvrđuje radno iskustvo na projektima u oblasti kulture / u oblasti pretežne delatnosti ustanove i dr;
5) biografiju kandidata koja mora da sadrži elemente koji dokazuju stručnost, dopunska znanja i sposobnosti u smislu člana 38. Statuta Ateljea 212, sa kratkim pregledom ostvarenih rezultata u radu;
6) uverenje da kandidat nije pravnosnažno osuđivan;
7) uverenje, ne starije od šest meseci, da se protiv kandidata ne vodi istraga i da protiv njega nije podignuta optužnica za krivična dela koja se gone po službenoj dužnosti;
8) uverenje o državljanstvu Republike Srbije;
9) izvod iz matične knjige rođenih; (izdat na obrascu shodno Zakonu o matičnim knjigama, „Službeni glasnik RS”, broj 20/09)
10) dokaz o opštoj zdravstvenoj sposobnosti (original lekarskog uverenja),
11) izjavu kandidata da je upoznat sa opštom dokumentacijom Ustanove.

Dokazi se prilažu u originalu ili fotokopiji overenoj od strane nadležnog organa.

Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objavljivanja javnog konkursa. Rok počinje da teče od dana objavljivanja javnog konkursa u dnevnom listu „Politika“.

Prijave se podnose na adresu:
Beograd, ul. Svetogorska 21 sa naznakom „Za javni konkurs – izbor direktora Pozorišta Atelje 212 – ustanova kulture od nacionalnog značaja. Prijave se predaju putem pošte ili u Upravi Pozorišta Atelje 212, ul. Svetogorska 21, (službeni A ulaz iz Vlajkovićeve, treći sprat , kancelarija C5). Prijave se podnose u zatvorenim kovertama.

Izborni postupak sprovodi Upravni odbor Ateljea 212. U izbornom postupku se, ocenjivanjem stručne osposobljenosti, znanja i veština utvrđuje rezultat kandidata prema merilima propisanim za imenovanje direktora, u skladu sa Zakonom i Statutom Pozorišta Atelje 212. U izbornom postupku, pisanom proverom; usmenom proverom (razgovorom); ocenom priložene dokumentacije, proverava se posedovanje stručnih, organizacionih i drugih sposobnosti neophodnih za uspešno organizovanje i obavljanje funkcije direktora. Izborni postupak može da se sprovede u više delova, kombinovanjem pomenutih načina provere, odnosno sprovođenjem jednog, kao samostalnog načina provere stručnosti kandidata. O načinu provere stručnosti kandidata odlučuje Upravni odbor, o čemu blagovremeno obaveštava kandidate.

Neblagovremene, nerazumljive i nepotpune prijave Upravni odbor neće razmatrati.

Lica zadužena za davanje obaveštenja o javnom konkursu za izbor direktora su Biljana Vulović, sekretar Ateljea 212 , broj telefona: 063/456616 i Dejana Danilović, sekretarica direktora, broj telefona: 011 3239 855 i 063/496931.

Oglas o javnom konkursu je objavljen u dnevnom listu „Politika“ dana 14.07.2014. godine.

 

Na osnovu člana 35. Zakona o kulturi (Sl Glasnik RS br.72/2009), člana 33. Statuta Pozorišta Atelje 212 i Odluke Upravnog odbora o sprovođenju javnog konkursa za izbor direktora Pozorišta Atelje 212- ustanova kulture od nacionalnog značaja, broj 1937 od 07.07.2014. godine, Upravni odbor Pozorišta Atelje 212-ustanova kulture od nacionalnog značaja oglašava

JAVNI KONKURS
ZA IZBOR DIREKTORA
POZORIŠTA ATELJE 212 – ustanova kulture od nacionalnog značaja

Podaci o ustanovi:
Poslovno ime: Pozorište Atelje 212- ustanova kulture od nacionalnog značaja
Skraćeno poslovno ime: Atelje 212
Sedište: Beograd, ul. Svetogorska 21 
Matični broj: 07023880, PIB: 100049752. Pretežna delatnost Ustanove: 90.01 – Izvođačka umetnost.

Javni konkurs se sprovodi za radno mesto:
Direktor Pozorišta Atelje 212 – ustanova kulture od nacionalnog značaja, čiji je osnivač Grad Beograd.

Uslovi za izbor kandidata za direktora:
Pravo prijavljivanja na javni konkurs ima svako zainteresovano lice koje ispunjava uslove propisane Statutom Ateljea 212 i to:
– da ima visoku stručnu spremu, stečeno visoko obrazovanje na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije – master, specijalističke akademske studije, specijalistučke stukovne studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine,
– da ima pet godina radnog staža i najmanje deset godina radnog iskustva u oblasti kojom se ustanova kulture pretežno bavi,
– da se protiv kandidata ne vodi istraga i da protiv njega nije podignuta optužnica za krivična dela koja se gone po službenoj dužnosti, kao i da nije osuđivan za krivična dela koja ga čine nedostojnim obavljanja dužnosti direktora;
– državljanstvo Republike Srbije;
– opšta zdravstvena sposobnost,
– sposobnost komunikacije sa javnošću.

Prilikom izbora kandidata za direktora, Upravni odbor će ceniti i sledeća dopunska znanja i sposobnosti:
-da ima stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka i umetnosti, a prvenstveno sledeće struke: reditelj, glumac, dramaturg, književnik, dramski pisac, scenograf, kostimograf, i pozorišni producent,
-da je kandidat istaknuta stvaralačka javna ličnost sa osvedočenim rezulatima u pozorišnom stvaralaštvu,
-da poznaje poslovanje pozorišta i upravljanje pozorišnim resursima,
-da poznaje nove tehnologije i njihovu primenu u redovnim i projektnim aktivnostima institucija kulture, a posebno u pozorištima.

Mandat direktora traje četiri godine.
Mesto rada: Beograd
Svaki kandidat koji je zainteresovan za učešće na konkursu dužan je da pisanim putem zatraži od Ustanove, za čijeg se direktora nominuje, opštu dokumentaciju radi učešća na konkursu.
Opšta dokumentacija obuhvata:
– završni račun Ustanove sa bilansom uspeha i bilansom stanja za prethodnu godinu,
– finansijski i programski plan za tekuću godinu,
– Osnivački akt Ustanove,
– Statut,
– Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova Ustanove koji je u primeni,
– prioritete Osnivača i prioritete Osnivača vezane za rad Ustanove u periodu za koji se kandidat nominuje da Ustanovom rukovodi,
– model ugovora o radu direktora i
– podatak o visini plate direktora Ustanove.
Opšta dokumentacija radi učešća na konkursu može se lično preuzeti u Upravi Ateljea 212, Svetogorska 21, treći sprat C nivo, kancelarija C5, svakog radnog dana za vreme trajanja konkursa, u vremenu od 11 do 13 časova, kod Dejane Danilović tel. 063/496931.

Konkursna prijava za izbor kandidata za direktora treba da sadrži: ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, podatke o obrazovanju, podatke o vrsti i dužini radnog staža i podatke o posebnim oblastima znanja.
Dokazi koji se prilažu uz prijavu:
1) predlog Programa rada i razvoja Ustanove za period od četiri godine;
2) overenu kopiju diplome ili uverenja o stečenoj stručnoj spremi;
3) overenu kopiju radne knjižice ili potvrdu poslodavca kojom se dokazuje radni staž;
4) potvrdu poslodavca, overenu kopiju rešenja ili ugovora kojim se potvrđuje radno iskustvo na projektima u oblasti kulture / u oblasti pretežne delatnosti ustanove i dr;
5) biografiju kandidata koja mora da sadrži elemente koji dokazuju stručnost, dopunska znanja i sposobnosti u smislu člana 38. Statuta Ateljea 212, sa kratkim pregledom ostvarenih rezultata u radu;
6) uverenje da kandidat nije pravnosnažno osuđivan;
7) uverenje, ne starije od šest meseci, da se protiv kandidata ne vodi istraga i da protiv njega nije podignuta optužnica za krivična dela koja se gone po službenoj dužnosti;
8) uverenje o državljanstvu Republike Srbije;
9) izvod iz matične knjige rođenih; (izdat na obrascu shodno Zakonu o matičnim knjigama, „Službeni glasnik RS”, broj 20/09)
10) dokaz o opštoj zdravstvenoj sposobnosti (original lekarskog uverenja),
11) izjavu kandidata da je upoznat sa opštom dokumentacijom Ustanove.

Dokazi se prilažu u originalu ili fotokopiji overenoj od strane nadležnog organa.

Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objavljivanja javnog konkursa. Rok počinje da teče od dana objavljivanja javnog konkursa u dnevnom listu „Politika“.

Prijave se podnose na adresu:
Beograd, ul. Svetogorska 21 sa naznakom „Za javni konkurs – izbor direktora Pozorišta Atelje 212 – ustanova kulture od nacionalnog značaja. Prijave se predaju putem pošte ili u Upravi Pozorišta Atelje 212, ul. Svetogorska 21, (službeni A ulaz iz Vlajkovićeve, treći sprat , kancelarija C5). Prijave se podnose u zatvorenim kovertama.

Izborni postupak sprovodi Upravni odbor Ateljea 212. U izbornom postupku se, ocenjivanjem stručne osposobljenosti, znanja i veština utvrđuje rezultat kandidata prema merilima propisanim za imenovanje direktora, u skladu sa Zakonom i Statutom Pozorišta Atelje 212. U izbornom postupku, pisanom proverom; usmenom proverom (razgovorom); ocenom priložene dokumentacije, proverava se posedovanje stručnih, organizacionih i drugih sposobnosti neophodnih za uspešno organizovanje i obavljanje funkcije direktora. Izborni postupak može da se sprovede u više delova, kombinovanjem pomenutih načina provere, odnosno sprovođenjem jednog, kao samostalnog načina provere stručnosti kandidata. O načinu provere stručnosti kandidata odlučuje Upravni odbor, o čemu blagovremeno obaveštava kandidate.

Neblagovremene, nerazumljive i nepotpune prijave Upravni odbor neće razmatrati.

Lica zadužena za davanje obaveštenja o javnom konkursu za izbor direktora su Biljana Vulović, sekretar Ateljea 212 , broj telefona: 063/456616 i Dejana Danilović, sekretarica direktora, broj telefona: 011 3239 855 i 063/496931.

Oglas o javnom konkursu je objavljen u dnevnom listu „Politika“ dana 14.07.2014. godine.