
Komisija za davanje u zakup, nepokretnih stvari u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 , na osnovu člana 7. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Sl.glasnik RS“, br.16/2018), člana 6. Pravilnika o uslovima davanja u zakup nepokretnih stvari u javnoj svojini i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pisanih ponuda Pozorišta Atelje 212 broj 2237 od 25.06.2019 koji je stupio na snagu 03.07.2019 godine, i saglasnosti Sekretarijata za imovinske i prvne poslove gradske uprave Grada Beograda date rešenjem broj XXI-04-463-3-7/2022 od 03.02.2022,(a dostavljenog Ateljeu 212 28.02.2022 godine), dana 03.03.2022. godine raspisuje:
O G L A S
za davanje u zakup nepokretnosti
u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja
- Pokreće se postupak davanja u zakup nepokretnosti: dela poslovnog prostora u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, po tržišnim uslovima, i to: – prostorija internog kluba glumaca i šanka u gornjem i donjem foajeu pozorišta, ukupne površine 65,18 m2, koja se sastoji od :
Nivo A Kvadratura (m2) |
klub glumaca……………………………………. 34,64
toalet glumaca……………………………………..4,02
ostava…………………………………………………11,43
Ukupno nivo A………………………………….50,09
Šank donji foaje- nivo B……………………..9,96
Šank donji foaje- Nivo C………………….5,13
Ukupna površina …………………………….65,18 m2
- Uslovi zakupa: Poslovne prostorije bliže opisane u stavu 1. izdaju se u zakup na određeno vreme, na vremenski period od 3 godine, za potrebe obavljanja ugostiteljske delatnosti.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup u viđenom stanju, sa postojećom opremom.
Poslovne prostorije kada se izdaju u zakup ne smeju se davati u podzakup. - Početna, odnosno najniža visina zakupnine utvrđena je prema tržišnim cenama zakupa poslovnog prostora na teritoriji Opštine Stari grad, Grada Beograda za luks zonu i iznosi 850 evra mesečno, bez PDV-a, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Zakupnina se plaća do 5-og u mesecu za prethodni mesec. - Polaganje depozita: Za učešće u postupku prikupljanja ponuda putem ovog oglasa se utvrđuje depozit u visini početne mesečne zakupnine, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Depozit se uplaćuje na račun Pozorišta Atelje 212, kod Uprave za trezor broj . računa: 840-509668-38.
- Učesnici: Pravo učešća u postupku izdavanja u zakup nepokretnosti imaju isključivo pravna lica koja su registrovana kod nadležnog organa za obavljanje ugostiteljske delatnosti.
- Obavezan sadržaj prijave, odnosno ponude: Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži:
– naziv i sedište pravnog lica, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave, dokaz da je uplaćen depozit za učešće u postupku javnog nadmetanja prikupljanjem pismenih ponuda, iznos zakupnine koja se nudi i navesti broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.
Podnosioci neblagovremene ili nepotpune prijave, odnosno ponude ne mogu učestvovati u postupku prikupljanja pismenih ponuda, a iste se odbacuju.
7.Mesto i vreme uvida u dokumentaciju Akti o korišćenju nepokretnosti, predlog ugovora o zakupu i sl., kao i pregled poslovnih prostorija koje se daju u zakup putem ovog oglasa, može se izvršiti u periodu trajanja ovog oglasa, svakog radnog dana u vremenu od 11-14 časova. Kontakt lice za obilazak je Jelena Dukić, Rukovodilac poslova investicionog i tehničkog održavanja, tel.063496929, a za uvid u dokumentaciju je Velimir Bulić, Rukovodilac pravnih kadrovskih i administrativnih poslova tel.0640532324.
- Kriterijumi za izbor najpovoljnijeg ponuđača: Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine.
Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, komisija iz člana 4. ovog pravilnika zadržava pravo da predloži izbor najpovoljnijeg ponuđača po slobodnom uverenju.
- Način dostavljanja ponude: Ponuda se podnosi lično ili putem pošte, na posebnom obrascu koji se može preuzeti u Odeljenju pravnih i administrativnih poslova Pozorišta Atelje 212, nivo D –treći sprat , ili preuzeti sa zvanične internet stranice Pozorišta Atelje 212, u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za zakup poslovnog prostora u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 “ i vidnom napomenom „NE OTVARATI“, na adresu: POZORIŠTE ATELJE 212, ul.Svetogorska 21, 11000 Beograd „Za Komisiju za davanje u zakup nepokretosti u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 ,“. Ponuda se predaje lično u Odeljenju pravnih i administrativnih poslova, nivo D, treći sprat ,službeni A ulaz (iz Vlajkovićeve),svakog radnog dana u vremenu trajanja ovog oglasa od 11-14 časova koja se nalazi na navedenoj adresi, ili putem pošte.
- Rok za podnošenje ponude je 15 dana od dana oglašavanja, odnosno do 19.03.2022. godine do 24,00 časova. Neblagovremena, odnosno nepotpuna ponuda će se odbaciti, a podnosilac neblagovremene odnosno nepotpune ponude neće moći da učestvuje u postupku.
- Mesto i vreme održavanja javnog nadmetanja, odnosno otvaranja ponuda: Javno otvaranje i razmatranje prispelih ponuda će se sprovesti 23.03.2022. godine, u gornjem foajeu Pozorišta Atelje 212 ,ul Svetogorska 21 sa početkom u 12,00 časova.
Postupak prikupljanja ponuda javnim oglasom smatra se uspelim ako je prispela najmanje jedna blagovremena i uredna ponuda.
Postupak javnog nadmetanja smatra se uspelim i u slučaju dostavljanja jedne ispravne prijave, odnosno ponude za učešće, kojom se podnosilac prijave, odnosno ponude registruje i prisustvuje javnom nadmetanju i proglašava zakupcem, ako prihvati početnu visinu zakupnine po kojoj se nepokretnost može dati u zakup.
Ukoliko podnosilac prijave, odnosno ponude ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
Postupak prikupljanja pisanih ponuda sprovešće se ako se prijavi najmanje jedan učesnik.
- Rok za povraćaj depozita učesnicima koji nisu uspeli u postupku prikupljanja pismenih ponuda: Učesniku u postupku koji je ponudio najviši iznos zakupnine se uplaćeni depozit zadržava do potpisivanja ugovora i uračunava u zakupninu. Učesniku u postupku koji ne ponudi najviši iznos zakupnine, depozit za učešće će se vratiti najkasnije u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda. Ponuđač-učesnik koji u roku od 8 dana od dana dostavljanja rešenja o davanju u zakup poslovnih prostorija ne pristupi zaključenju ugovora o zakupu, gubi pravo na povraćaj uplaćenog depozita. Ukoliko ponuđač ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
- Objavljivanje Oglasa: Oglas će se objaviti dana 04.03.2022 godine na zvaničnoj internet stranici Pozorišta Atelje 212 i u listu “DANAS“.
14.Rok za potpisivanje ugovora o zakupu sa izabranim ponuđačem je 8 dana od pribavljanja saglasnosti Sekretarijata za imovinsko – pravne poslove, građevinsku i urbanističku inspekciju na odluku Upravnog odbora o izboru najpovoljnije ponude.
PREDSEDNIK KOMISIJE
Velimir Bulić,Rukovodilac pravnih
kadrovskih i administrativnih poslova
OBRAZAC PONUDE
Naziv naručioca: | Pozorište Atelje 212 |
Adresa naručioca: | Svetogorska 21
11 000 Beograd |
Predmet : | Davanje u zakup nepokretnosti: dela poslovnog prostora u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, po tržišnim uslovima, i to: – prostorija internog kluba glumaca i šanka u gornjem i donjem foajeu pozorišta, ukupne površine 65,18 m2
|
Rok za podnošenje ponude: | Rok za podnošenje ponude je 15 dana od dana oglašavanja, odnosno do 19.03.2022. godine do 24,00 časova. Neblagovremena, odnosno nepotpuna ponuda će se odbaciti, a podnosilac neblagovremene odnosno nepotpune ponude neće moći da učestvujeu postupku. |
Način dostavljanja ponude: | Ponuda se podnosi lično ili putem pošte, na posebnom obrascu koji se može preuzeti u Odeljenje pravnih i administrativnih poslova Pozorišta Atelje 212 nivo D –treći sprat , ili preuzeti sa zvanične internet stranice Pozorišta Atelje 212 , u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za zakup poslovnog prostora u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 “ i vidnom napomenom „NE OTVARATI“, na adresu: POZORIŠTE ATELJE 212, ul.Svetogorska 21 11000 BEOGRAD „Za Komisiju za davanje u zakup nepokretnih stvari u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 ,“. Ponuda se predaje lično u Odeljenje pravnih i administrativnih poslova, nivo D, treći sprat ,službeni A ulaz (iz Vlajkovićeve),svakog radnog dana u vremenu trajanja ovog oglasa od 11-14 časova koja se nalazi na navedenoj adresi, ili putem pošte. |
Mesto i vreme uvida u dokumentaciju | Akti o korišćenju nepokretnosti, predlog ugovora o zakupu i sl., kao i pregled poslovnih prostorija koje se daju u zakup putem ovog oglasa, može se izvršiti u periodu trajanja ovog oglasa, svakog radnog dana u vremenu od 11-14 časova. Kontakt lice za obilazak je Jelena Dukić Rukovodilac poslova investicionog i tehničkog održavanja tel.063496929. a za uvid u dokumentaciju je Velimir Bulić,Rukovodilac pravnih kadrovskih i administrativnih poslova tel.0640532324. |
Kriterijumi za izbor najpovoljnijeg ponuđača | Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine.
Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, komisija iz člana 4. ovog pravilnika zadržava pravo da predloži izbor najpovoljnijeg ponuđača po slobodnom uverenju. |
Mesto i vreme održavanja javnog nadmetanja, odnosno otvaranja ponuda | Javno otvaranje i razmatranje prispelih ponuda će se sprovesti 23.03.2022. godine, u gornjem foajeu Pozorišta Atelje 212 ,ul Svetogorska 21 sa početkom u 12,00 časova.
Postupak prikupljanja ponuda javnim oglasom smatra se uspelim ako je prispela najmanje jedna blagovremena i uredna ponuda. Postupak javnog nadmetanja smatra se uspelim i u slučaju dostavljanja jedne ispravne prijave, odnosno ponude za učešće, kojom se podnosilac prijave, odnosno ponude registruje i prisustvuje javnom nadmetanju i proglašava zakupcem, ako prihvati početnu visinu zakupnine po kojoj se nepokretnost može dati u zakup. Ukoliko podnosilac prijave, odnosno ponude ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita. Postupak prikupljanja pisanih ponuda sprovešće se ako se prijavi najmanje jedan učesnik.
|
NAZIV PONUĐAČA:
|
|
SEDIŠTE:
|
|
ULICA I BROJ:
|
|
MATIČNI BROJ:
|
|
PIB:
|
|
TEKUĆI RAČUN I NAZIV BANKE
|
|
KONTAKT OSOBA: ime i prezime, telefon, imejl adresa:
|
|
ODGOVORNA OSOBA:ime,prezime,kontakt |
|
TEHNIČKA SPECIFIKACIJA
Red.br. | Naziv | Jedinica mere | Količina
|
Jedinična cena bez pdv-a |
Jedinična cena sa pdv-om |
Ukupna cena bez PDV-a (4x5) |
Ukupna cena sa PDV-om (4×6) |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. |
1. |
Davanje u zakup nepokretnosti: dela poslovnog prostora u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, po tržišnim uslovima, i to: – prostorija internog kluba glumaca i šanka u gornjem i donjem foajeu pozorišta, ukupne površine 65,18 m2
(od čega: klub glumaca 34,64 toalet glumaca 4,02 ostava 11,43 Ukupno nivo A 50,09 Šank donji foaje- nivo B 9,96 Šank donji foaje- Nivo C 5,13)
|
M2 | 65,18 | ||||
UKUPNO (bez PDV-a): | |||||||
UKUPNO (sa PDV-om): |
|
Uslovi zakupa: Poslovne prostorije bliže opisane u tabeli Tehnička specifikacija izdaju se u zakup na određeno vreme na vremenski period od 3 godine za potrebe obavljanja ugostiteljske delatnosti.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup u viđenom stanju, sa postojećom opremom.
Poslovne prostorije kada se izdaju u zakup ne smeju se davati u podzakup.
Učesnici: Pravo učešća u postupku izdavanja u zakup nepokretnosti imaju isključivo pravna lica koja su registrovana kod nadležnog organa za obavljanje ugostiteljske delatnosti.
Obavezan sadržaj prijave, odnosno ponude:
Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži:
– naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave;
– dokaz da je uplaćen depozit za učešće u postupku javnog nadmetanja prikupljanjem pismenih ponuda;
– iznos zakupnine koja se nudi ;
– broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.
Podnosioci neblagovremene ili nepotpune prijave, odnosno ponude ne mogu učestvovati u postupku prikupljanja pismenih ponuda, a iste se odbacuju.
Početna, odnosno najniža visina zakupnine utvrđena je prema tržišnim cenama zakupa poslovnog prostora na teritoriji Opštine Stari grad, Grada Beograda za luks zonu i iznosi 850 evra, bez PDVa mesečno, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Rok plaćanja:
Zakupnina se plaća do 5-og u mesecu za prethodni mesec.
Polaganje depozita: Za učešće u postupku prikupljanja ponuda putem ovog oglasa se utvrđuje depozit u visini početne mesečne zakupnine, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Rok za povraćaj depozita učesnicima koji nisu uspeli u postupku prikupljanja pismenih ponuda: Učesniku u postupku koji je ponudio najviši iznos zakupnine se uplaćeni depozit zadržava do potpisivanja ugovora i uračunava u zakupninu. Učesniku u postupku koji ne ponudi najviši iznos zakupnine, depozit za učešće će se vratiti najkasnije u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda. Ponuđač-učesnik koji u roku od 8 dana od dana dostavljanja rešenja o davanju u zakup poslovnih prostorija ne pristupi zaključenju ugovora o zakupu, gubi pravo na povraćaj uplaćenog depozita. Ukoliko ponuđač ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
Rok za potpisivanje ugovora o zakupu sa izabranim ponuđačem je 8 dana od pribavljanja saglasnosti Sekretarijata za imovinsko – pravne poslove, građevinsku i urbanističku inspekciju na odluku Upravnog odbora o izboru najpovoljnije ponude.
Datum: Odgovorno lice ponuđača
____________________ _______________________
Komisija za davanje u zakup, nepokretnih stvari u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 , na osnovu člana 7. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Sl.glasnik RS“, br.16/2018), člana 6. Pravilnika o uslovima davanja u zakup nepokretnih stvari u javnoj svojini i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pisanih ponuda Pozorišta Atelje 212 broj 2237 od 25.06.2019 koji je stupio na snagu 03.07.2019 godine, i saglasnosti Sekretarijata za imovinske i prvne poslove gradske uprave Grada Beograda date rešenjem broj XXI-04-463-3-7/2022 od 03.02.2022,(a dostavljenog Ateljeu 212 28.02.2022 godine), dana 03.03.2022. godine raspisuje:
O G L A S
za davanje u zakup nepokretnosti
u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja
- Pokreće se postupak davanja u zakup nepokretnosti: dela poslovnog prostora u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, po tržišnim uslovima, i to: – prostorija internog kluba glumaca i šanka u gornjem i donjem foajeu pozorišta, ukupne površine 65,18 m2, koja se sastoji od :
Nivo A Kvadratura (m2) |
klub glumaca……………………………………. 34,64
toalet glumaca……………………………………..4,02
ostava…………………………………………………11,43
Ukupno nivo A………………………………….50,09
Šank donji foaje- nivo B……………………..9,96
Šank donji foaje- Nivo C………………….5,13
Ukupna površina …………………………….65,18 m2
- Uslovi zakupa: Poslovne prostorije bliže opisane u stavu 1. izdaju se u zakup na određeno vreme, na vremenski period od 3 godine, za potrebe obavljanja ugostiteljske delatnosti.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup u viđenom stanju, sa postojećom opremom.
Poslovne prostorije kada se izdaju u zakup ne smeju se davati u podzakup. - Početna, odnosno najniža visina zakupnine utvrđena je prema tržišnim cenama zakupa poslovnog prostora na teritoriji Opštine Stari grad, Grada Beograda za luks zonu i iznosi 850 evra mesečno, bez PDV-a, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Zakupnina se plaća do 5-og u mesecu za prethodni mesec. - Polaganje depozita: Za učešće u postupku prikupljanja ponuda putem ovog oglasa se utvrđuje depozit u visini početne mesečne zakupnine, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Depozit se uplaćuje na račun Pozorišta Atelje 212, kod Uprave za trezor broj . računa: 840-509668-38.
- Učesnici: Pravo učešća u postupku izdavanja u zakup nepokretnosti imaju isključivo pravna lica koja su registrovana kod nadležnog organa za obavljanje ugostiteljske delatnosti.
- Obavezan sadržaj prijave, odnosno ponude: Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži:
– naziv i sedište pravnog lica, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave, dokaz da je uplaćen depozit za učešće u postupku javnog nadmetanja prikupljanjem pismenih ponuda, iznos zakupnine koja se nudi i navesti broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.
Podnosioci neblagovremene ili nepotpune prijave, odnosno ponude ne mogu učestvovati u postupku prikupljanja pismenih ponuda, a iste se odbacuju.
7.Mesto i vreme uvida u dokumentaciju Akti o korišćenju nepokretnosti, predlog ugovora o zakupu i sl., kao i pregled poslovnih prostorija koje se daju u zakup putem ovog oglasa, može se izvršiti u periodu trajanja ovog oglasa, svakog radnog dana u vremenu od 11-14 časova. Kontakt lice za obilazak je Jelena Dukić, Rukovodilac poslova investicionog i tehničkog održavanja, tel.063496929, a za uvid u dokumentaciju je Velimir Bulić, Rukovodilac pravnih kadrovskih i administrativnih poslova tel.0640532324.
- Kriterijumi za izbor najpovoljnijeg ponuđača: Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine.
Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, komisija iz člana 4. ovog pravilnika zadržava pravo da predloži izbor najpovoljnijeg ponuđača po slobodnom uverenju.
- Način dostavljanja ponude: Ponuda se podnosi lično ili putem pošte, na posebnom obrascu koji se može preuzeti u Odeljenju pravnih i administrativnih poslova Pozorišta Atelje 212, nivo D –treći sprat , ili preuzeti sa zvanične internet stranice Pozorišta Atelje 212, u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za zakup poslovnog prostora u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 “ i vidnom napomenom „NE OTVARATI“, na adresu: POZORIŠTE ATELJE 212, ul.Svetogorska 21, 11000 Beograd „Za Komisiju za davanje u zakup nepokretosti u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 ,“. Ponuda se predaje lično u Odeljenju pravnih i administrativnih poslova, nivo D, treći sprat ,službeni A ulaz (iz Vlajkovićeve),svakog radnog dana u vremenu trajanja ovog oglasa od 11-14 časova koja se nalazi na navedenoj adresi, ili putem pošte.
- Rok za podnošenje ponude je 15 dana od dana oglašavanja, odnosno do 19.03.2022. godine do 24,00 časova. Neblagovremena, odnosno nepotpuna ponuda će se odbaciti, a podnosilac neblagovremene odnosno nepotpune ponude neće moći da učestvuje u postupku.
- Mesto i vreme održavanja javnog nadmetanja, odnosno otvaranja ponuda: Javno otvaranje i razmatranje prispelih ponuda će se sprovesti 23.03.2022. godine, u gornjem foajeu Pozorišta Atelje 212 ,ul Svetogorska 21 sa početkom u 12,00 časova.
Postupak prikupljanja ponuda javnim oglasom smatra se uspelim ako je prispela najmanje jedna blagovremena i uredna ponuda.
Postupak javnog nadmetanja smatra se uspelim i u slučaju dostavljanja jedne ispravne prijave, odnosno ponude za učešće, kojom se podnosilac prijave, odnosno ponude registruje i prisustvuje javnom nadmetanju i proglašava zakupcem, ako prihvati početnu visinu zakupnine po kojoj se nepokretnost može dati u zakup.
Ukoliko podnosilac prijave, odnosno ponude ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
Postupak prikupljanja pisanih ponuda sprovešće se ako se prijavi najmanje jedan učesnik.
- Rok za povraćaj depozita učesnicima koji nisu uspeli u postupku prikupljanja pismenih ponuda: Učesniku u postupku koji je ponudio najviši iznos zakupnine se uplaćeni depozit zadržava do potpisivanja ugovora i uračunava u zakupninu. Učesniku u postupku koji ne ponudi najviši iznos zakupnine, depozit za učešće će se vratiti najkasnije u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda. Ponuđač-učesnik koji u roku od 8 dana od dana dostavljanja rešenja o davanju u zakup poslovnih prostorija ne pristupi zaključenju ugovora o zakupu, gubi pravo na povraćaj uplaćenog depozita. Ukoliko ponuđač ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
- Objavljivanje Oglasa: Oglas će se objaviti dana 04.03.2022 godine na zvaničnoj internet stranici Pozorišta Atelje 212 i u listu “DANAS“.
14.Rok za potpisivanje ugovora o zakupu sa izabranim ponuđačem je 8 dana od pribavljanja saglasnosti Sekretarijata za imovinsko – pravne poslove, građevinsku i urbanističku inspekciju na odluku Upravnog odbora o izboru najpovoljnije ponude.
PREDSEDNIK KOMISIJE
Velimir Bulić,Rukovodilac pravnih
kadrovskih i administrativnih poslova
OBRAZAC PONUDE
Naziv naručioca: | Pozorište Atelje 212 |
Adresa naručioca: | Svetogorska 21
11 000 Beograd |
Predmet : | Davanje u zakup nepokretnosti: dela poslovnog prostora u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, po tržišnim uslovima, i to: – prostorija internog kluba glumaca i šanka u gornjem i donjem foajeu pozorišta, ukupne površine 65,18 m2
|
Rok za podnošenje ponude: | Rok za podnošenje ponude je 15 dana od dana oglašavanja, odnosno do 19.03.2022. godine do 24,00 časova. Neblagovremena, odnosno nepotpuna ponuda će se odbaciti, a podnosilac neblagovremene odnosno nepotpune ponude neće moći da učestvujeu postupku. |
Način dostavljanja ponude: | Ponuda se podnosi lično ili putem pošte, na posebnom obrascu koji se može preuzeti u Odeljenje pravnih i administrativnih poslova Pozorišta Atelje 212 nivo D –treći sprat , ili preuzeti sa zvanične internet stranice Pozorišta Atelje 212 , u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za zakup poslovnog prostora u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 “ i vidnom napomenom „NE OTVARATI“, na adresu: POZORIŠTE ATELJE 212, ul.Svetogorska 21 11000 BEOGRAD „Za Komisiju za davanje u zakup nepokretnih stvari u javnoj svojini Pozorišta Atelje 212 ,“. Ponuda se predaje lično u Odeljenje pravnih i administrativnih poslova, nivo D, treći sprat ,službeni A ulaz (iz Vlajkovićeve),svakog radnog dana u vremenu trajanja ovog oglasa od 11-14 časova koja se nalazi na navedenoj adresi, ili putem pošte. |
Mesto i vreme uvida u dokumentaciju | Akti o korišćenju nepokretnosti, predlog ugovora o zakupu i sl., kao i pregled poslovnih prostorija koje se daju u zakup putem ovog oglasa, može se izvršiti u periodu trajanja ovog oglasa, svakog radnog dana u vremenu od 11-14 časova. Kontakt lice za obilazak je Jelena Dukić Rukovodilac poslova investicionog i tehničkog održavanja tel.063496929. a za uvid u dokumentaciju je Velimir Bulić,Rukovodilac pravnih kadrovskih i administrativnih poslova tel.0640532324. |
Kriterijumi za izbor najpovoljnijeg ponuđača | Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine.
Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, komisija iz člana 4. ovog pravilnika zadržava pravo da predloži izbor najpovoljnijeg ponuđača po slobodnom uverenju. |
Mesto i vreme održavanja javnog nadmetanja, odnosno otvaranja ponuda | Javno otvaranje i razmatranje prispelih ponuda će se sprovesti 23.03.2022. godine, u gornjem foajeu Pozorišta Atelje 212 ,ul Svetogorska 21 sa početkom u 12,00 časova.
Postupak prikupljanja ponuda javnim oglasom smatra se uspelim ako je prispela najmanje jedna blagovremena i uredna ponuda. Postupak javnog nadmetanja smatra se uspelim i u slučaju dostavljanja jedne ispravne prijave, odnosno ponude za učešće, kojom se podnosilac prijave, odnosno ponude registruje i prisustvuje javnom nadmetanju i proglašava zakupcem, ako prihvati početnu visinu zakupnine po kojoj se nepokretnost može dati u zakup. Ukoliko podnosilac prijave, odnosno ponude ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita. Postupak prikupljanja pisanih ponuda sprovešće se ako se prijavi najmanje jedan učesnik.
|
NAZIV PONUĐAČA:
|
|
SEDIŠTE:
|
|
ULICA I BROJ:
|
|
MATIČNI BROJ:
|
|
PIB:
|
|
TEKUĆI RAČUN I NAZIV BANKE
|
|
KONTAKT OSOBA: ime i prezime, telefon, imejl adresa:
|
|
ODGOVORNA OSOBA:ime,prezime,kontakt |
|
TEHNIČKA SPECIFIKACIJA
Red.br. | Naziv | Jedinica mere | Količina
|
Jedinična cena bez pdv-a |
Jedinična cena sa pdv-om |
Ukupna cena bez PDV-a (4x5) |
Ukupna cena sa PDV-om (4×6) |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. |
1. |
Davanje u zakup nepokretnosti: dela poslovnog prostora u javnoj svojini prikupljanjem pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, po tržišnim uslovima, i to: – prostorija internog kluba glumaca i šanka u gornjem i donjem foajeu pozorišta, ukupne površine 65,18 m2
(od čega: klub glumaca 34,64 toalet glumaca 4,02 ostava 11,43 Ukupno nivo A 50,09 Šank donji foaje- nivo B 9,96 Šank donji foaje- Nivo C 5,13)
|
M2 | 65,18 | ||||
UKUPNO (bez PDV-a): | |||||||
UKUPNO (sa PDV-om): |
|
Uslovi zakupa: Poslovne prostorije bliže opisane u tabeli Tehnička specifikacija izdaju se u zakup na određeno vreme na vremenski period od 3 godine za potrebe obavljanja ugostiteljske delatnosti.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup u viđenom stanju, sa postojećom opremom.
Poslovne prostorije kada se izdaju u zakup ne smeju se davati u podzakup.
Učesnici: Pravo učešća u postupku izdavanja u zakup nepokretnosti imaju isključivo pravna lica koja su registrovana kod nadležnog organa za obavljanje ugostiteljske delatnosti.
Obavezan sadržaj prijave, odnosno ponude:
Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži:
– naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave;
– dokaz da je uplaćen depozit za učešće u postupku javnog nadmetanja prikupljanjem pismenih ponuda;
– iznos zakupnine koja se nudi ;
– broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.
Podnosioci neblagovremene ili nepotpune prijave, odnosno ponude ne mogu učestvovati u postupku prikupljanja pismenih ponuda, a iste se odbacuju.
Početna, odnosno najniža visina zakupnine utvrđena je prema tržišnim cenama zakupa poslovnog prostora na teritoriji Opštine Stari grad, Grada Beograda za luks zonu i iznosi 850 evra, bez PDVa mesečno, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Rok plaćanja:
Zakupnina se plaća do 5-og u mesecu za prethodni mesec.
Polaganje depozita: Za učešće u postupku prikupljanja ponuda putem ovog oglasa se utvrđuje depozit u visini početne mesečne zakupnine, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem zvaničnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
Rok za povraćaj depozita učesnicima koji nisu uspeli u postupku prikupljanja pismenih ponuda: Učesniku u postupku koji je ponudio najviši iznos zakupnine se uplaćeni depozit zadržava do potpisivanja ugovora i uračunava u zakupninu. Učesniku u postupku koji ne ponudi najviši iznos zakupnine, depozit za učešće će se vratiti najkasnije u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda. Ponuđač-učesnik koji u roku od 8 dana od dana dostavljanja rešenja o davanju u zakup poslovnih prostorija ne pristupi zaključenju ugovora o zakupu, gubi pravo na povraćaj uplaćenog depozita. Ukoliko ponuđač ne prihvati početnu visinu zakupnine, gubi pravo na vraćanje depozita.
Rok za potpisivanje ugovora o zakupu sa izabranim ponuđačem je 8 dana od pribavljanja saglasnosti Sekretarijata za imovinsko – pravne poslove, građevinsku i urbanističku inspekciju na odluku Upravnog odbora o izboru najpovoljnije ponude.
Datum: Odgovorno lice ponuđača
____________________ _______________________
