U petak 13. maja na sceni Bosanskog kulturnog centra biće izvedena predstava
“ Strujosek “ Aleksandra Radivjevića u režiji Aleksandra Švabića u okviru prvog internacionalnog festivala komedija “ Osmijeh Sarajeva “
U predstavi igraju : Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Marko Gvero, Miodrag Krstović, Milica Gojković
Strujosek je urnebesna crna komedija satiričnog tipa u duhu i senzibilitetu bliskom Kventinu Tarantinu, moderni kamerni vestern sa mestimičnim snažnim uplivima montipajtonovske estetike.
Strujosek je moderna bajka koja metoforički kritikuje svet tehnologije. Mrak simbolizuje izmišljen svet koji se utopio u tehnologiji, svet koji i sami postaju mašine. Satirična bajka u kojoj ljudi gube ljudsko i nesvesni bivaju pobeđeni od struje. Strujosek u struji i “ lažnom “ svetlu vidi neprijatelja koji je obmanuo ljude i učinio ih slepim za “ pravu “ svetlost koja mora pobediti.
U Strujoseku se crna komedija koristi u kontekstu satirične kritike naše današnjice, koja već sama po sebi apsurdistička, prepuna ljudi kontrolisanih kapitalističkom tehnologijom.
U petak 13. maja na sceni Bosanskog kulturnog centra biće izvedena predstava
“ Strujosek “ Aleksandra Radivjevića u režiji Aleksandra Švabića u okviru prvog internacionalnog festivala komedija “ Osmijeh Sarajeva “
U predstavi igraju : Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Marko Gvero, Miodrag Krstović, Milica Gojković
Strujosek je urnebesna crna komedija satiričnog tipa u duhu i senzibilitetu bliskom Kventinu Tarantinu, moderni kamerni vestern sa mestimičnim snažnim uplivima montipajtonovske estetike.
Strujosek je moderna bajka koja metoforički kritikuje svet tehnologije. Mrak simbolizuje izmišljen svet koji se utopio u tehnologiji, svet koji i sami postaju mašine. Satirična bajka u kojoj ljudi gube ljudsko i nesvesni bivaju pobeđeni od struje. Strujosek u struji i “ lažnom “ svetlu vidi neprijatelja koji je obmanuo ljude i učinio ih slepim za “ pravu “ svetlost koja mora pobediti.
U Strujoseku se crna komedija koristi u kontekstu satirične kritike naše današnjice, koja već sama po sebi apsurdistička, prepuna ljudi kontrolisanih kapitalističkom tehnologijom.