REŽIM LJUBAVI NAJBOLJA PREDSTAVA NA FESTIVALU U BANJALUCI

27. oktobar 2018

Nagrada za najbolju predstavu jubilarnog, desetog izdanja Međunarodnog festivala  “ ZAPLET 10 “ u organizaciji  Gradskog pozorišta  “ Jazavac “, pripala je komadu  “ Režim ljubavi “ po tekstu Tanje Šljivar, a u režiji Bojana Đorđeva i izvođenju ansambla Pozorišta  Atelje 212.

Ovu dluku većinom glasova doneo je stručni žiri koji su činili : Dijana Grbić, glumica, Sandra Ljubojević, glumica i Milan Rakulj, pesnik i novinar “ Nezavisnih novina “.

“ Režim ljubavi “ vrlo savremenim i glumački zahtevnim jezikom vrlo hrabro, provokativno i beskompromisno otvorio je pitanja raznih vrsta ljubavi u savrmenom društvenom kontekstu. Nagomilavanje reči u izrazu, često stručna ili onlajn terminologija , glumcima su predstavljali adut na sceni, deo je saopštenja žirija, u kojem se dodaje da su moć monologa kao osnove dramskog teksta, precizni rediteljski potezi koji su glumce uvodili u dijalog i razigranost učinili od ansambla porodicu na sceni.

Ironično, ta  “ porodica “, kaže dalje žiri, progovorila je kako o monogamiji i braku, tako i o celibatu, preljubi i seksualno – ljubavnim odnosima koji iz intime četiri zida ovom predstavom na velika vrata izlaze na scenu teatra kakvog nemamo priliku da vidimo svaki dan.

Nagrada za najbolju predstavu jubilarnog, desetog izdanja Međunarodnog festivala  “ ZAPLET 10 “ u organizaciji  Gradskog pozorišta  “ Jazavac “, pripala je komadu  “ Režim ljubavi “ po tekstu Tanje Šljivar, a u režiji Bojana Đorđeva i izvođenju ansambla Pozorišta  Atelje 212.

Ovu dluku većinom glasova doneo je stručni žiri koji su činili : Dijana Grbić, glumica, Sandra Ljubojević, glumica i Milan Rakulj, pesnik i novinar “ Nezavisnih novina “.

“ Režim ljubavi “ vrlo savremenim i glumački zahtevnim jezikom vrlo hrabro, provokativno i beskompromisno otvorio je pitanja raznih vrsta ljubavi u savrmenom društvenom kontekstu. Nagomilavanje reči u izrazu, često stručna ili onlajn terminologija , glumcima su predstavljali adut na sceni, deo je saopštenja žirija, u kojem se dodaje da su moć monologa kao osnove dramskog teksta, precizni rediteljski potezi koji su glumce uvodili u dijalog i razigranost učinili od ansambla porodicu na sceni.

Ironično, ta  “ porodica “, kaže dalje žiri, progovorila je kako o monogamiji i braku, tako i o celibatu, preljubi i seksualno – ljubavnim odnosima koji iz intime četiri zida ovom predstavom na velika vrata izlaze na scenu teatra kakvog nemamo priliku da vidimo svaki dan.