КРАЈ 2017/2018 ПОЗОРИШНЕ СЕЗОНЕ

27. јун 2018

 

Позориште Атеље 212 у Београду је затворило 61. сезону богатим сценским програмом ШИРОМ ОТВОРЕНИХ ВРАТА оствареним у сарадњи са Addiko Bankom. Овај четвородневни догађај је понудио бесплатне садржаје грађанима: концерт позоришне музике реномираних аутора из нашег позоришног контекста (Ирена Поповић, Ања Ђорђевић, Владимир Пејковић, ЛП дуо) те концерт студената џез катедре Факултета музичких ументости из Београда и концерт познатог бенда Kанда, Kоџа и Небојша; представу Пошто Гвожђе студената Факултета драмских уметности, те монодраму Марте Береш One Girl Show и ауторски пројекат групе аутора (Марко Грабеж, Димитрије Kоканов и Маја Kалафатић) To Feel or Not To Feel.Такође у оквиру овог догађаја су приказани снимци две култне представе Атељеа 212 Kорешподенција (1980) и Развојни пут Боре Шнајдера (1967).

Током сезоне 2017/2018. Позориште Атеље 212 је извело седам премијера, од чега четири праизведбе домаћих драмских текстова: Моја ти Олге Димитријевић у режији Александре Милавић Дејвис у копродукцији са Стеријиним позорјем, Ноћна Стража Федора Шилија у режији Бориса Лијешевића, Режим Љубави Тање Шљивар у режији Бојана Ђорђева и Пет живота претужног Милутина Милене Марковић у режији Александре Милавић Дејвис. Такође је изведено ново читање Урнебесне трагедије Душана Kовачевића у режији Марка Манојловића. Први пут у домаћем позоришном контексту је постављен награђивани и извођени комад немачког аутора Волфрама Лоца Урнебесна тама у режији Јоване Томић, те узбудљива савремена руска драма Осећај браде у режији Мие Kнежевић.

61. сезона је означила курс репертоарског усмеравања Атељеа 212 ка истраживању савремене драме и развоја домаћег драмског текста.

 

Позориште Атеље 212 у Београду је затворило 61. сезону богатим сценским програмом ШИРОМ ОТВОРЕНИХ ВРАТА оствареним у сарадњи са Addiko Bankom. Овај четвородневни догађај је понудио бесплатне садржаје грађанима: концерт позоришне музике реномираних аутора из нашег позоришног контекста (Ирена Поповић, Ања Ђорђевић, Владимир Пејковић, ЛП дуо) те концерт студената џез катедре Факултета музичких ументости из Београда и концерт познатог бенда Kанда, Kоџа и Небојша; представу Пошто Гвожђе студената Факултета драмских уметности, те монодраму Марте Береш One Girl Show и ауторски пројекат групе аутора (Марко Грабеж, Димитрије Kоканов и Маја Kалафатић) To Feel or Not To Feel.Такође у оквиру овог догађаја су приказани снимци две култне представе Атељеа 212 Kорешподенција (1980) и Развојни пут Боре Шнајдера (1967).

Током сезоне 2017/2018. Позориште Атеље 212 је извело седам премијера, од чега четири праизведбе домаћих драмских текстова: Моја ти Олге Димитријевић у режији Александре Милавић Дејвис у копродукцији са Стеријиним позорјем, Ноћна Стража Федора Шилија у режији Бориса Лијешевића, Режим Љубави Тање Шљивар у режији Бојана Ђорђева и Пет живота претужног Милутина Милене Марковић у режији Александре Милавић Дејвис. Такође је изведено ново читање Урнебесне трагедије Душана Kовачевића у режији Марка Манојловића. Први пут у домаћем позоришном контексту је постављен награђивани и извођени комад немачког аутора Волфрама Лоца Урнебесна тама у режији Јоване Томић, те узбудљива савремена руска драма Осећај браде у режији Мие Kнежевић.

61. сезона је означила курс репертоарског усмеравања Атељеа 212 ка истраживању савремене драме и развоја домаћег драмског текста.