KRAJ 2017/2018 POZORIŠNE SEZONE

27. jun 2018

 

Pozorište Atelje 212 u Beogradu je zatvorilo 61. sezonu bogatim scenskim programom ŠIROM OTVORENIH VRATA ostvarenim u saradnji sa Addiko Bankom. Ovaj četvorodnevni događaj je ponudio besplatne sadržaje građanima: koncert pozorišne muzike renomiranih autora iz našeg pozorišnog konteksta (Irena Popović, Anja Đorđević, Vladimir Pejković, LP duo) te koncert studenata džez katedre Fakulteta muzičkih umentosti iz Beograda i koncert poznatog benda Kanda, Kodža i Nebojša; predstavu Pošto Gvožđe studenata Fakulteta dramskih umetnosti, te monodramu Marte Bereš One Girl Show i autorski projekat grupe autora (Marko Grabež, Dimitrije Kokanov i Maja Kalafatić) To Feel or Not To Feel.Takođe u okviru ovog događaja su prikazani snimci dve kultne predstave Ateljea 212 Korešpodencija (1980) i Razvojni put Bore Šnajdera (1967).

Tokom sezone 2017/2018. Pozorište Atelje 212 je izvelo sedam premijera, od čega četiri praizvedbe domaćih dramskih tekstova: Moja ti Olge Dimitrijević u režiji Aleksandre Milavić Dejvis u koprodukciji sa Sterijinim pozorjem, Noćna Straža Fedora Šilija u režiji Borisa Liješevića, Režim Ljubavi Tanje Šljivar u režiji Bojana Đorđeva i Pet života pretužnog Milutina Milene Marković u režiji Aleksandre Milavić Dejvis. Takođe je izvedeno novo čitanje Urnebesne tragedije Dušana Kovačevića u režiji Marka Manojlovića. Prvi put u domaćem pozorišnom kontekstu je postavljen nagrađivani i izvođeni komad nemačkog autora Volframa Loca Urnebesna tama u režiji Jovane Tomić, te uzbudljiva savremena ruska drama Osećaj brade u režiji Mie Knežević.

61. sezona je označila kurs repertoarskog usmeravanja Ateljea 212 ka istraživanju savremene drame i razvoja domaćeg dramskog teksta.

 

Pozorište Atelje 212 u Beogradu je zatvorilo 61. sezonu bogatim scenskim programom ŠIROM OTVORENIH VRATA ostvarenim u saradnji sa Addiko Bankom. Ovaj četvorodnevni događaj je ponudio besplatne sadržaje građanima: koncert pozorišne muzike renomiranih autora iz našeg pozorišnog konteksta (Irena Popović, Anja Đorđević, Vladimir Pejković, LP duo) te koncert studenata džez katedre Fakulteta muzičkih umentosti iz Beograda i koncert poznatog benda Kanda, Kodža i Nebojša; predstavu Pošto Gvožđe studenata Fakulteta dramskih umetnosti, te monodramu Marte Bereš One Girl Show i autorski projekat grupe autora (Marko Grabež, Dimitrije Kokanov i Maja Kalafatić) To Feel or Not To Feel.Takođe u okviru ovog događaja su prikazani snimci dve kultne predstave Ateljea 212 Korešpodencija (1980) i Razvojni put Bore Šnajdera (1967).

Tokom sezone 2017/2018. Pozorište Atelje 212 je izvelo sedam premijera, od čega četiri praizvedbe domaćih dramskih tekstova: Moja ti Olge Dimitrijević u režiji Aleksandre Milavić Dejvis u koprodukciji sa Sterijinim pozorjem, Noćna Straža Fedora Šilija u režiji Borisa Liješevića, Režim Ljubavi Tanje Šljivar u režiji Bojana Đorđeva i Pet života pretužnog Milutina Milene Marković u režiji Aleksandre Milavić Dejvis. Takođe je izvedeno novo čitanje Urnebesne tragedije Dušana Kovačevića u režiji Marka Manojlovića. Prvi put u domaćem pozorišnom kontekstu je postavljen nagrađivani i izvođeni komad nemačkog autora Volframa Loca Urnebesna tama u režiji Jovane Tomić, te uzbudljiva savremena ruska drama Osećaj brade u režiji Mie Knežević.

61. sezona je označila kurs repertoarskog usmeravanja Ateljea 212 ka istraživanju savremene drame i razvoja domaćeg dramskog teksta.